اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد

توزیع مناسب کالاهای اساسی در ماه رمضان

استاندار خراسان‌رضوی بر استمرار روند ذخیره‌سازی کالاها و توزیع مناسب آن در طول ماه مبارک رمضان و پس از آن در خراسان‌رضوی تاکید کرد.

توزیع مناسب کالاهای اساسی در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدحسین فروزان‌مهر در جلسه کمیسیون تنظیم بازار خراسان‌رضوی اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف ارزاق عمومی از تمام دستگاه‌های اجرایی مربوطه انتظار می‌رود تا نسبت به ذخیره‌سازی مناسب کالاهای اساسی و ساماندهی نظام توزیع، برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

وی با تاکید بر جانمایی مناسب برای برپایی نمایشگاه‌های متعدد در سطح شهر مشهد گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا مایحتاج عمومی شهروندان به آسانی در دسترس آنان قرار گیرد.

استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: در همین راستا توزیع سبد کالایی متشکل از برنج، روغن، گوشت، قند، شکر و حبوبات بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی آغاز شده است.

رئیس کمیسیون تنظیم بازار خراسان‌رضوی با اشاره به حضور زائران و آغاز مجدد سفرهای تابستانی پس از ماه مبارک رمضان بر استمرار روند ذخیره‌سازی کالاها و توزیع مناسب آن در طول ماه مبارک رمضان و پس از آن تاکید کرد.

فروزان‌مهر نظارت کامل بر توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را ضروری توصیف و خاطرنشان کرد: از سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های نظارتی انتظار می‌رود تا در راستای افزایش سطح نظارت بر مراکز عرضه ارزاق عمومی به ویژه گندم، آرد و نان اقدام کنند.

وی افزود: اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان باید با متخلفان حوزه آرد و نان همچون واحدهای صنفی و صنعتی و مصرف کننده این محصول راهبردی برخوردی قاطع داشته باشد و از هرگونه جابه‌جایی و خرید و فروش آن جلوگیری کند.

استاندار خراسان رضوی از فرمانداران خواست تا برای جذب کالاهای اساسی متناسب با مصرف هر شهرستان اقدام کنند و مراقبت‌های لازم را در راستای تنظیم بازار و عرضه به موقع و کافی ارزاق عمومی به عمل آورند.

در ابتدای این جلسه ناصر فخر موحد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گزارشی از روند ذخیره‌سازی کالاهای اساسی، نهاده‌های تولید و جذب سهمیه های استانی ارائه کرد.

انتهای پیام/70002/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول