اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور گلستان:

پلیس تصمیم‎گیر حمل یا عدم حمل خودرو با جرثقیل است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان گفت: تصمیم‎گیری حمل یا عدم حمل خودرو با جرثقیل با پلیس است.

پلیس تصمیم‎گیر حمل یا عدم حمل خودرو با جرثقیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر مهری ظهر بعدازظهر امروز در گفت‎و‎گوی خبری با خبرنگاران استان اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه پلیس راهور ناجا مستند به ماده 54 قانون بودجه سال 1392، مقرر شده است به مدت شش ماه از ابتدای ماه مبارک رمضان جرائم دیرکرد تخلف‎های رانندگی تا پایان سال 1390 مورد بخشودگی قرارگرفته و در سامانه اجرائیات این مسئله اصلاح شده است.

وی تاکید کرد: مدت بخشش جریمه تاخیر فقط شش ماه است و این مدت تمدید نخواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان گفت: در روزهای گذشته در گرگان بسیاری از جریمه‎هایی که به صورت نامحسوس و توسط دوربین‎های کنترل ترافیک صادر می‎شد با تاخیر به دست صاحب خورو می‌رسید که ما این موضوع را برسی کردیم و دلیل این مشکل تاخیر در اجرای قرارداد شهرداری با اداره پست بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه سامانه کنترل ترافیک در محل شهرداری گرگان مستقر است و به دلیل تاخیر و ناهماهنگی در اجرای قرارداد ارسال برگه‎های جریمه بین شهرداری و اداره پست این مشکل به وجود آمد که در حال حاضر حل شده است.

مهری تاکید کرد: جریمه‎هایی که به صورت نامحسوس توسط دوربین و یا به صورت دو برگی صادر می‎شود جریمه تاخیر به آنها تعلق نمی‎گیرد.

وی متذکر شد: صاحبان خودرو در صورت تغییر آدرس و یا فروش خودرو نسبت به اعلام آدرس به پلیس اقدام لازم را انجام دهند تا در چنین مواردی یا مسائل مشابه مشکل خاصی رخ ندهد.

تصمیم‎گیری حمل یا عدم حمل خودرو با جرثقیل با پلیس است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان اعلام کرد: در صورتی که پس از اقدام پلیس برای حمل با جرثقیل خودرویی که در محل توقف ممنوع پارک کرده است صاحب خودرو در محل حاضر شود در صورت ارائه مدارک مورد نیاز مانند گواهینامه، کارت شناسایی خودرو و بیمه‎نامه مورد حمل خودرو به پارکینگ منتفی و پلیس فرد را اعمال قانون خواهد کرد.

وی تاکید کرد: راننده جرثقیل به هیچ عنوان بدون حضور پلیس اجازه حمل خودرو را ندارد و در صورت مشاهده و یا اطلاع به پلیس با آن فرد برخورد خواهد شد.

مهری در پایان ابراز داشت: در صحنه پلیس به عنوان نماینده اجرای قانون وظیفه دارد قانون را اجرا کند و راننده جرثقیل تنها وظیفه دارد پس از دستور پلیس خودرو را حمل کند و تصمیم در خصوص حمل یا عدم حمل خودرو با پلیس است.

انتهای پیام/83004/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول