اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان انجام می‌شود

10 ختم قرآن به یاد شهید حجت‌الله رحیمی

پدر شهید شهید حجت‌الله رحیمی از انجام 10 ختم قرآن به یاد فرزند شهیدش خبر داد.

10 ختم قرآن به یاد شهید حجت‌الله رحیمی

حاج صفدر رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان 10 ختم قرآن به یاد دانشجوی بسیجی، شهید کربلایی حجت‌الله‌ رحیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد باغملک انجام می‌شود.

وی افزود: این ختم‌های قرآن، به پیشنهاد برخی همسنگران شهید کربلایی حجت‌الله‌ رحیمی، در فضای مجازی انجام می‌شود.

*ثبت نام در وبلاگ شهید

به گفته پدر شهید شهید حجت‌الله رحیمی، این ختم قرآن‌ها آغاز شده و تاکنون 10 نفر برای ختم کامل قرآن ثبت نام کرده‌اند.

وی از علاقه‌مندان به شرکت در ختم قرآن به یاد دانشجوی بسیجی، شهید حجت‌الله‌ رحیمی، خواست برای ثبت نام به وبلاگ شهید به نام بیرق ما چادر خاکی تو... و به نشانی اینترنتی http: //beeyragh. blogfa. com/# مراجعه کنند.

رحیمی اضافه کرد: برخی هم به صورت پراکنده در این طرح شرکت کرده‌اند که تا کنون جزءهای مختلف قرآن را به نام آن‌ها ثبت شده است.

*ده‌ها ختم قرآن در ماه مبارک رمضان

پدر این شهید نسل سومی، اظهار امیدواری کرد تا پایان ماه مبارک رمضان ده‌ها ختم قرآن به یاد شهید حجت‌الله‌ رحیمی، انجام شود.

وی تصریح کرد: این قرائت قرآن‌ها برای سلامتی حضرت حجت(عج)، هدیه به روح ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و روح بلند شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید حجت‌الله رحیمی برگزار می‌شود.

پدر شهید حجت‌الله رحیمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نسل سوم خاطرنشان کرد: ملت ما هیچگاه از شهادت نمی‌هراسد و ملتی که شهادت افتخارش باشد همیشه پیروز است.

این پدر شهید از همه جوانان و نوجوانان خواست که در زندگی خود به شهدا اقتدا کنند که نمونه آن‌ها شهید محمد سلیمانی، شهید حجت‌الله رحیمی، شهید مرتضی محمدرضایی و شهید سید مهدی موسوی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دانشجوی بسیجی، شهید کربلایی حجت‌الله‌ رحیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد باغملک از بسیجیان و مداحان خستگی ناپذیر این شهرستان بود که از سوی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به عنوان خادم الشهدا مشغول خدمت رسانی به کاروان‌های راهیان نور بود.

این شهید در 24 اسفندماه سال 1368 در شهرستان باغملک به دنیا آمد و صبح پنجشنبه 18 اسفندماه سال 1390 مطابق با 15 ربیع‌الثانی سال 1433 هجری قمری در پادگان دژ شهرستان خرمشهر هنگام انجام ماموریت شربت گوارای شهادت را نوشید و به آرزوی دیرینه‌ خود، شهادت در راه خدا نائل آمد.

پیکر شهید حجت‌الله رحیمی بعداز ظهر جمعه 19 اسفند ماه با حضور مردم و جوانان قدر‌شناس استان خوزستان پس از تشییع در باغ‌ملک در روستای زیر مورد دهستان هپرو و در کنار شهید جعفر رحیمی آرام گرفت.

انتهای پیام/72010/ق40/پو302

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول