اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عملیات کربلای 1

یادواره 10 شهید در زرند برگزار شد

یادواره 10 نفر از شهدای گرانقدر شهرستان زرند به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات کربلای یک برگزار شد.

یادواره 10 شهید در زرند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، یادواره 10 نفر از شهدای گرانقدر شهرستان زرند پیش از ظهر امروز به همت خانواده شهید همتی به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات کربلای یک و فتح مهران با حضور خانواده مکرم شهدا و اقشار مختلف مردم در منزل شهید محمد محمدی برگزار شد.

در این یادواره رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر و تشکر از خانواده شهید همت برای برپایی این مراسم گفت: شهدای والامقام ما راه خود را پیدا کردند و به یقین کامل رسیدند.

محمود زارعی افزود: امروز هر چه را که به‌دست آوریم از برکت وجود همین شهداست و از ثمره خون کسانی است که از زن، فرزند، پدر، مادر و همه هستی خود گذشتند و آسمانی شدند.

وی با بیان اینکه شهدا تافته جدا بافته از ما نبودند، تصریح کرد: شهدا انسان‌هایی بودند که در بین من و شما زندگی می‌کردند، اما در روی زمین خلیفة‌الله شدند، اما دنیا را رها کردند تا به این مقام و عزت رسیدند و این برای ما ارزش و افتخار است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند عنوان کرد: اگر امروز در جمع شهدا حضور پیدا کردیم و در محفل شهدا آمده‌ایم، این خواست و دعوت شهدا بود و تا شهدا نخواهند، ما نمی‌توانیم در این مراسم حضور پیدا کنیم.

زارعی بیان داشت: شهدای ما وظیفه خود را به خوبی انجام دادند، اما ما در مقابل شهدا چه کردیم، آیا سفارش و وصیت آنان را جامه عمل پوشاندیم.

وی افزود: شهدا رفتند تا ما امروز امنیت و آسایش داشته باشیم و آنها رفتند و راه خود را به خوبی انتخاب کردند، زیرا فرمان ولی‌فقیه را گوش کردند، اما ما چه می‌کنیم.

این مسئول تصریح کرد: شهدا اصل را دیدند و فرع را رها کردند تا آرمان‌ها و ارزش‌ها بماند و امروز عزت، استقلال و آزادی ما در پرتو خون شهداست و ما مدیون خون شهدا هستیم.

زارعی تصریح کرد: فردا باید جوابگو باشیم که در مقابل شهدا چه می‌کنیم، کجا می‌رویم و آیا معرفت پیدا کرده‌ایم و یا اینکه دنبال بازی‌های چند روز دنیا شده‌ایم، غرق مادیات شده‌ایم و باید مواظب و مراقب باشیم که فردا همه در پیشگاه خداوند تعالی و ائمه معصومین (ع)  مسئول هستیم.

به گزارش فارس، این مراسم با مداحی و بخش نماهنگ در مورد زندگینامه شهید محمد محمدی و شهدای شهرستان زرند همراه بود و در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس شهدا به همراه آثار به‌جا مانده از شهدا برپا شد.

انتهای پیام/80022/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول