اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

3 باند مسلحانه موادمخدر در کرمان منهدم شد/کشف 2.5 تن موادمخدر

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر 3 باند مسلحانه موادمخدر در استان کرمان منهدم شد.

3 باند مسلحانه موادمخدر در کرمان منهدم شد/کشف 2.5 تن موادمخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح عملیات 48 ساعت گذشته پلیس مبارزه با موادمخدر در کرمان اظهار داشت: طی 48 ساعت گذشته با تلاش پلیس مبارزه با موادمخدر سه باند مهم مسلحانه قاچاق موادمخدر‌ با بیش از 2 هزار و 500 کیلوگرم انواع موادمخدر متوقف شدند. 

وی بیان داشت: طی یک درگیری در شهر کرمان باندی که‌ از ‌مدت‌ها قبل با استفاده از ابزارهای خاص و جعل بعضی از ‌مدارک و پلاک‌های سازما‌ن‌های دولتی اقدام به عبور محموله قاچاق به عمق کشور می‌کردند، یک تن مواد و مقدار زیادی مهمات کشف شد.  

چناریان عنوان کرد: باند دیگری در شهرستان بافت که مواد مخدر را به سمت استان فارس عبور می‌داد، 250 کیلوگرم موادمخدر، سه نفر قاچاقچی و سه خودرو کشف و ضبط شد.  

وی با اشاره به کشف 700 کیلوگرم موادمخدر در ایستگاه سه راهی بخش راین افزود: ‌در سحرگاه امروز نیز توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان زرند باند دیگری از قاچاقچیان مسلح متلاشی شد.

چناریان خاطر نشان کرد: این باند موادمخدر را از استان‌های شرقی وارد کرده و به سمت یزد در حرکت بود که با تلاش ماموران نیروی انتظامی بیش از یک هزار و 100 کیلوگرم موادمخدر، دو قبضه سلاح، یک خودر کشف و یک شرور هلاک و دو نفر از اشرار مجروح شدند. 

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طی 48 ساعت گذشته‌ گروهی از ‌اشرار مسلح‌ در عمق کویر کرمان مشاهده شده که با پیگیری‌های یگان هوایی، امکانات و خودروهای‌ پشتیبانی آن‌ها متوقف شد و با اقدامات پلیسی عصر روز گذشته در حاشیه ارتفاعات سیستان و بلوچستان مورد هدف قرار گرفتند و منهدم شدند. 

چناریان اذعان داشت: سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد افزایش کشف موادمخدر داشتیم.

وی افزود: 19 تن و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر‌ طی چهار ماهه نخست سال‌جاری کشف داشتیم که نشان از اراد‌ه جدی پلیس و ماموران در برخورد با قاچاقچیان موادمخدر است. ‌

چناریان بیان داشت: پلیس با تمام توان و اراده قوی شبانه‌روز در صدد برخورد با قاچاقچیان است.

انتهای پیام/80017/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول