اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 عملیات موفقیت‌آمیز

بیش از 2.5 تن موادمخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از دو عملیات موفقیت‌آمیز و کشف بیش از 2.5 موادمخدر در مرزهای استان خبر داد.

بیش از 2.5 تن موادمخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، غلام‌نبی کوهکن اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی مستقر در هنگ‌های مرزی با آمادگی کامل در ایام ماه مبارک رمضان ضمن انجام اقدامات تامینی و کنترل موثر مرزهای استان با انجام کارهای اطلاعاتی و بهره‌گیری از تجهیزات فنی توانستند از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله سنگین موادمخدر به داخل کشور آگاه و نسبت به کنترل محورها و کمین بر سر راه آنان اقدام کنند.

وی افزود: قاچاقچیان که با استفاده از دواب موفق شده بودند ارتفاعات مرزی را عبور کنند در تعقیب 12 ساعته و با همکاری مرزنشینان و شناسایی هوایی مجدداً به کمین دلاورمردان افتادند که در یک عملیات دقیق و درگیری موفقیت‌آمیز موفق شدند مقدار دو تن و 275 کیلوگرم موادمخدر شامل تریاک و حشیش را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از همکاری خوب اطلاعاتی مرزنشینان در معرفی عوامل خودفروخته و سوداگران مرگ، به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر در هنگ مرزی میرجاوه اشاره کرد.

کوهکن اذعان داشت: کارکنان فرماندهی مرزبانی مستقر در هنگ مرزی میرجاوه نیز با بررسی و واپایش دقیق مرزهای منطقه موفق شدند بیش از 291 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش را کشف و ضبط کنند.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول