اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست واحد طرح و توسعه اداره کل بنادر خوزستان خبر داد

برگزاری آزمون‌های دریانوردی در بنادر خوزستان

سرپرست واحد طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از برگزاری آزمون‌های دریانوردی با جدیدترین اصلاحات کنوانسیون STCW در بنادر خوزستان خبر داد.

برگزاری آزمون‌های دریانوردی در بنادر خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرامام، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، جهانگیر نجاتی اظهار کرد: دوره آموزشی آشنایی با اصلاحات 2010 کنوانسیون STCW برای ممتحنین آزمون‌های دریانوردی و مدرسین مراکز آموزشی استان خوزستان برگزار شد.

وی افزود: به منظور آشنایی مدرسین مراکز آموزشی و ممتحنین آزمون‌های دریانوردی با اصلاحات 2010 کنوانسیون STCW، دوره آموزشی آشنایی با اصلاحات 2010 کنوانسیون STCW برای مدرسین مراکز آموزشی و ممتحنین آزمون‌های دریانوردی در این اداره کل برگزار شد.

سرپرست واحد طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان  تصریح کرد: این دوره در راستای الزامات کنوانسیون STCW و ابلاغ اداره کل امور دریانوردان به منظور آشنایی مدرسین و ممتحنین با اصلاحات 2010 کنوانسیون STCW در سه مرحله برای 60 نفر از مدرسین مراکز آموزشی و ممتحنین آزمون های دریانوردی استان برگزار شده است.

وی در پایان گفت: همه دوره‌ها در مراکز آموزشی و آزمون‌های دریانوردی در اداره امتحانات از اول ژوئیه 2013 مصادف با دهم تیرماه 92 طبق  اصلاحات 2010 کنوانسیون STCW برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72001/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول