اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

تصویب اجرای طرح گردشگری در منطقه شیت و خلیفه‌لوی زنجان

استاندار زنجان گفت: اجرای طرح گردشگری در مناطق نمونه گردشگری «شیت» و سد خلیفه‌لوی استان زنجان به تصویب رسید.

تصویب اجرای طرح گردشگری در منطقه شیت و خلیفه‌لوی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اظهار داشت: مناطق بسیار خوبی در استان زنجان از نظر گردشگری وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه یک سری اقدامات در مناطق گردشگری استان زنجان صورت گرفته که هیچ کدام از آنها به نتایج نهایی نرسیده است، تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از طرح‌ها نیمه‌کاره رها شده و عملاً اقدامی در مناطق مورد نظر صورت نگرفته است.

استاندار زنجان با بیان اینکه اراده‌ای برای انجام کار و اجرای برنامه‌ریزی‌ها در مناطق گردشگری استان زنجان بوده اما کارها نهایی نشده است، اضافه کرد: در حال حاضر نیز در صورت واگذاری دو منطقه نمونه گردشگری سد خلیفه‌لو و روستای «شیت» به سرمایه‌گذار، باید زمان‌بندی اجرای پروژه اعلام شود.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاران باید به صورت شفاف و روشن میزان سرمایه‌گذاری خود را در مناطق گردشگری مذکور اعلام کنند، یادآور شد: اگر سرمایه‌گذاران به اتکای تسهیلات بانکی کار خود را آغاز کنند، کارها و برنامه‌ها به بن‌بست می‌رسد.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه استان زنجان تجربه تلخی از اجرای طرح‌ها در مناطق نمونه گردشگری دارد، ادامه داد: یک صدم برخی از طرح‌ها با گذشت سال‌ها هنوز اجرا نشده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه سرمایه‌گذاران در مناطق نمونه گردشگری زنجانرود، سد گلابر و پیست اسب‌دوانی در استان زنجان خلع ید شده است، اذعان داشت: باید سرمایه‌گذاران سد خلیفه‌لو و روستای گردشگری «شیت» نیز به صورت جدی کار خود را آغاز کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه زیرساخت‌های منطقه گردشگری سد خلیفه‌لو و روستای «شیت» فراهم شده است، خاطرنشان کرد: هر دو منطقه از مناطق بسیار خوب استان زنجان به شمار می‌روند.

وی با اشاره به اینکه جاده دسترسی سد خلیفه‌لو باید مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته و آسفالت شود، اضافه کرد: پل منطقه گردشگری «شیت» نیز باید احداث شود.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه مقدار زمینی که به اجرای طرح‌های گردشگری سد خلیفه‌لو و «شیت» قابل ارائه است ارائه آنها با رعایت قوانین و مجوزهای لازم مانعی ندارد، تصریح کرد: این طرح‌ها در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان مصوب شده است.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول