اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه جیرفت اعلام کرد

واژگونی عمده‌ترین عامل تصادفات / عدم استفاده از مسافربرهای شخصی

فرمانده پلیس راه جیرفت گفت: به دلیل کوهستانی بودن و پر پیچ و خم بودن جاده‌های جنوب کرمان، عمده‌ترین عامل در تصادفات واژگونی است.

واژگونی عمده‌ترین عامل تصادفات / عدم استفاده از مسافربرهای شخصی

حسین مسکونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با تأکید بر اینکه مسافران تا حد امکان از مسافربر‌‌‌های شخصی بین شهری استفاده نکنند، اظهار داشت: باید از وسایل نقلیه عمومی استفاده شود و ما در این زمینه اعمال قانون داشتیم و برخورد جدی‌تری صورت گرفته است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور دلفارد بیان داشت: ساماندهی تابلو‌ها را با هدف به‌روز شدن اطلاعات در دستور کار داریم که از 10 روز گذشته آغاز شده و در حال حاضر 15 کیلومتر انجام شده است.

مسکونی با بیان اینکه به دلیل کوهستانی بودن و پر پیچ و خم بودن جاده‌های جنوب عمده‌ترین عامل در تصادفات واژگونی است، تصریح کرد: رانندگان باید با خونسردی کامل و آرامش به رانندگی ادامه دهند.

وی بی‌دقتی و مغرور بودن رانندگان را مساوی با حادثه دانست و عنوان کرد: با توجه به وضعیت فصل تره‌بار، جاده‌ها پرترافیک است و خواب‌آلودگی رانندگان در ساعات پایانی شب حادثه‌ساز می‌شود.

فرمانده پلیس راه جیرفت با تأکید بر اینکه مردم با پلیس راه همکاری داشته باشند تا شاهد تصادفات نباشیم، گفت: گشت‌های محسوس و نامحسوس را در جاده‌های جنوب داریم و کنترل در جلوی مقرهای پلیس جدی‌تر شده و نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد کرده است.

مسکونی خاطر نشان کرد: مرحله دوم طرح تابستانی پلیس در بحث فرهنگ‌سازی از نیمه دوم مرداد ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/80010‌/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول