اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گردشگری مازندران:

اختلاف دولت و مجلس مانع ایجاد سازمان عمران سواحل شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: اختلاف نظر در نحوه مدیریت سازمان عمران سواحل بین دولت و مجلس مانع از شکل‌گیری این سازمان در شهرهای ساحلی شد.

اختلاف دولت و مجلس مانع ایجاد سازمان عمران سواحل شد

سیف‌الله فرزانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره غریقی‌‌های اخیر در سطح سواحل استان مازندران اظهار داشت: متولی دریا استانداری مازندران است و اداره کل امور اجتماعی استانداری مازندران نیز در بخش دریا دارای مسئولیت است.

وی تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری سال گذشته حدود دو میلیارد و 500 میلیون تومان به بسیج سازندگی برای بهسازی در سطح سواحل کمک کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با تاکید بر اینکه بهسازی‌های موقت برای ساماندهی سواحل مازندران کارساز نیست، ادامه داد: مشکل دریا در مازندران با ایجاد سازمان مستقل در دریا که متولی مستقیم باشد، حل می‌شود.

فرزانه با اعلام اینکه ایجاد سازمان عمران و سواحل به تصویب مجلس رسید، بیان داشت: این دریا با اقدامات این سازمان رفع می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر بر نحوه اداره سازمان عمران سواحل بین مجلس و دولت اختلاف وجود دارد.

وی ادامه داد: مجلس نظر دارد که سازمان عمران توسعه سواحل با درآمد و هزینه اداره شود اما دولت معتقد است که در سال اول شکل‌گیری این سازمان نیاز به پرداخت هزینه هستیم.

فرزانه در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس که برای جلوگیری از غرقی‌‌های اخیر به عنوان فردی که متولی گردشگری در مازندران هستید و به عنوان کسی که برای حضور گردشگر در مازندران تبلیغات انجام می‌دهید آیا برای دفاع از حقوق گردشگران راهکار و برنامه‌ای دارید، بیان داشت: استانداری اعلام کرد متولی دریا است و میراث فرهنگی سال گذشته کمک‌های مالی را به طرح دریا داشته است.

وی ادامه داد: در حوزه زیر ساخت و روشنایی کمک‌های مناسبی به دریا انجام شده است.

فرزانه در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که کمک شما امسال به طرح دریا چگونه انجام گرفت، گفت: بودجه امسال تاکنون به ما ابلاغ نشده اما به محض ابلاغ بودجه بیشترین کمک را به دریا اختصاص می‌دهیم.

انتهای پیام/86004/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول