اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

کارگاه‎های آموزشی برای آشنایی با مضرات مواد مخدر صنعتی تهیه شود

استاندار گلستان گفت: کمیته فرهنگی، پیشگیری و دبیرخانه شورا در آستانه سال تحصیلی جدید دانشگاه‎ها، با برگزاری کارگاه‎های آموزشی، برنامه مدونی برای آشنایی اساتید و دانشجویان با مضرات مواد مخدر به ویژه از نوع صنعتی تهیه کنند.

کارگاه‎های آموزشی برای آشنایی با مضرات مواد مخدر صنعتی تهیه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه در مبارزه با مواد مخدر فقط اقدامات جهادی و انقلابی راهگشاست، اظهار داشت: حتی یک لحظه کوتاهی و مسامحه از مبارزه با مواد مخدر خسارت‌های بزرگی را بر کشور وارد می‎کند.

وی اذعان داشت: اگر حوزه پیشگیری مبارزه با مواد مخدر فعال‎تر شود، شاهد خسارت‎های سنگین درمان نخواهیم بود.

قناعت با بیان اینکه مسئولان قضایی و اجرایی و انتظامی استان عزم و اراده مصممی برای مبارزه با مواد مخدر دارند، تصریح کرد: امروز مبارزه با مواد مخدر عزم و اراده‎ای فراتر از ضوابط و مقررات را طلب می‎کند.

به گفته رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان، هماهنگی و وحدت رویه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان بسیاری از مشکلات را برطرف کرده است.

قناعت تأکید کرد: کمیته فرهنگی و پیشگیری و دبیرخانه شورا در آستانه سال تحصیلی جدید دانشگاه‎ها، با برگزاری کارگاه‎های آموزشی برنامه مدونی برای آشنایی اساتید و دانشجویان با مضرات مواد مخدر به ویژه از نوع صنعتی تهیه کنند.

استاندار گلستان افزود: انتظار این است که هرچه سریع‎تر با همت فرمانداران و شهرداران وضعیت نقاط آلوده به نقطه مطلوبی برسد و این موضوع در دستورکار کمیته مبارزه و مقابله قرار داشته باشد و بازدیدهایی از این مناطق نیز به صورت مدون انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در حوزه کشفیات بسیار موفق عمل کرده، یادآور شد: انتظار این است که دستگاه‎های امنیتی و انتظامی این روند را به همین صورت ادامه دهند و امیدواریم با جدیت و شدت بیشتری این روند خوب و مثبتی که وجود دارد ادامه پیدا کند.

قناعت عنوان کرد: شهرداری‎ها با استفاده از امکانات تبلیغاتی که در اختیار دارند نسبت به اطلاع‎رسانی مضرات مواد مخدر در سطح شهرها اقدام کنند.

همچنین صداوسیما نیز با استفاده از امکانات خود نسبت به مستندسازی و ساخت برنامه مختلف برای اطلاع‎رسانی مضرات مواد مخدر اقدام کند.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول