اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

آغاز به کار مجتمع دفن بهداشتی زباله محمدآباد در قزوین

مجتمع بازیافت، پردازش و دفن مهندسی بهداشتی محمدآباد با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استان قزوین برای پذیرش 500 تن زباله در روز آغاز به کار کرد.

آغاز به کار مجتمع دفن بهداشتی زباله محمدآباد در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مراسم که پیش از ظهر امروز با حضور اعضای هیئت مدیره سازمان پسماند شهرداری قزوین برگزار شد، مدیرعامل این سازمان به ارائه توضیحاتی در خصوص اصلاحات صورت گرفته و برنامه‌های آتی این مجتمع پرداخت.

وی ضمن اعلام خبر بهره‌برداری از تصفیه‌خانه مجتمع لندفیل محمدآباد تا چند ماه آینده خواستار تداوم حمایت‌های استانداری برای تکمیل مجتمع لندفیل محمدآباد و در نتیجه رفع مشکلات موجود در حوزه مدیریت و دفع پسماند شد.

شهردار قزوین نیز در این نشست اولویت نخست برنامه‌های آتی این مجتمع را روی کار آمدن شرکت به ثبت رسیده و مجری مجتمع عنوان کرد.

مسعود نصرتی گفت: تمام فعالیت‌های مجتمع از زمان ورود زباله تا پایان مراحل دفن و تولید کمپوست باید به این شرکت واگذار شود.

نصرتی افزود: همچنین اجرای طرح‌های باقی‌مانده در ساخت مجتمع از جمله تهیه دستگاه پرس برای فشرده کردن مواد غیر قابل بازیافت، سوله برق و نظایر آن نیز بر عهده همین شرکت است.

منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار قزوین نیز در این برنامه ضمن ابراز خرسندی از راه‌اندازی مجدد و رفع نواقص مجتمع اظهار داشت: استانداری نیز در خصوص واگذاری مجتمع به شرکت ثبت شده، برای تکمیل طرح محمدآباد و دریافت هزینه‌های مورد نیاز برای پذیرش زباله‌های شهرک‌های اطراف قزوین یاری، برنامه‌ریزی و همکاری لازم را با شهرداری به عمل می‌آورد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین نیز طی سخنانی در این مراسم وجود مجتمع محمدآباد را برای استان ضروری دانست و در خصوص تفکیک زباله در مبدأ و ساماندهی زباله‌گردها گفت: بهترین راه برای کنترل زباله‌گردها، هدایت و ساماندهی آن‌ها و قرار گرفتن در زیرمجموعه شرکت فعال در مجتمع است.

در این مراسم هر دو خط مجتمع دفن مهندسی و بهداشتی زباله محمدآباد با ظرفیت پذیرش هر خط 250 تن زباله آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/77011/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول