اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

ایجاد 200 شغل جدید برای مددجویان کمیته امداد در پارس جنوبی

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان از ایجاد 204 شغل جدید برای مددجویان این نهاد در پارس جنوبی خبر داد.

ایجاد 200 شغل جدید برای مددجویان کمیته امداد در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی شامگاه جمعه در دیدار مددجویان شهرستان کنگان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و ببشترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کرده است.

وی افزود: دستگیری از نیازمندان و رسیدگی به مشکلات آنها در صدر اولویت‌های این نهاد قرار دارد و در این مسیر بیشترین تلاش را داشته‌ایم.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از توزیع 10 تن برنج بین مددجویان و نیازمندان شهرستان عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: در ماه رمضان امسال یکی از خیرین 10 تن برنج برای کمک به نیازمندان به کمیته امداد این شهرستان کمک کرد.

شمس‌الدینی تصریح کرد: این کمک با مبلغی بالغ بر 300 میلیون ریال انجام گرفت که با سرعت توسط همکارانمان بسته‌بندی و بین نیازمندان توزیع شد.

این مسئول عنوان کرد: طرحی را به عنوان همیاران مولا در این ماه مبارک اجرا می‌کنیم و نیکوکاران می‌توانند با تحویل سبد های مخصوص این طرح کمک‌های خود را که شامل مواد غذایی می‌شود در کیسه‌ها ریخته و به امداد باز گردانند.

شمس‌الدینی در ادامه از ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان خبر داد و افزود: از تمام ظرفیت موجود برای این مهم بهره می‌بریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان از ایجاد 204 شغل جدید برای مددجویان کمیته امداد در پارس جنوبی خبر داد.

این مسئول بیان داشت: کمیته امداد با هدف توانمند سازی خانواده‌های نیازمند خدمات متفاوتی را به این عزیزان ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله این کمک‌ها می‌توان به دوره‌های حرفه‌آموزی، مشاوره اشتغال، معرفی به کاریابی‌ها و ارائه وام‌های اشتغال اشاره کرد.

وی در پایان متذکر شد: 204 نفر از مددجویان جویای کار در کنگان به نیروی کاریابی منطقه ویژه اقتصادی معرفی شدند و تا کنون اشتغال 84 نفر از این مددجویان محقق شده و سایر مددجویان نیز به تدریج وارد این مجموعه می‌شوند.

انتهای پیام/2451/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول