اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌‌دهد

برگزاری محفل انس با قرآن با تلاوت سعید طوسی در مازندران

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا گفت: همزمان با شب بیست و یکم ماه رمضان، محفل بزرگ انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی سعید طوسی برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن با تلاوت سعید طوسی در مازندران

مصطفی قنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این محافل، انس هرچه بیشتر افراد با آموزه‌های قرآنی و ارائه نکات قرآنی به آنها برای به کارگیری در زندگی است که تاکنون به نحو مطلوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: اجرای برنامه محفل انس با قرآن در ترویج فرهنگ عظیم قرآنی در میان افراد جامعه تاثیرگذار است و برگزاری محافل انس با قرآن طی سال‌های اخیر رنگ و بویی قرآنی به جامعه بخشیده است.

قنبری بیان داشت: برگزاری محافل قرآنی از دستاوردهای دینی انقلاب اسلامی است که باعث سلامت روانی جامعه و فضای معنوی می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری محافل قرآنی از دستاوردهای دینی انقلاب اسلامی است که باعث سلامت روانی جامعه و فضای معنوی می‌شود.

این مسئول فرهنگی اذعان داشت: ماه رمضان ماه نزول قرآن است و بهترین فرصت برای نزدیکی و انس با قرآن بوده که در این راستا محافل انس با قرآن و برنامه‌های مختلف قرآنی در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: مهم‌ترین برنامه قرآنی در ماه رمضان در نکا برگزاری محفل انس با قرآن است.

قنبری با بیان اینکه تلاوت آیات الهی، زمینه‌ساز تقوای الهی در انسان است، تصریح کرد: تمام اقشار جامعه می‌توانند با پیروی از این کتاب الهی از لغزش و گناه مصون بمانند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه نزول قرآن است و بهترین فرصت برای نزدیکی و انس با قرآن است، یادآور شد: در این راستا محفل انس با قرآن کریم با تلاوت قاری بین المللی "استاد سعید طوسی" چهارشنبه 9 مرداد ماه همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی و هنری مرحوم محمدی بایع کلایی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان نکا برگزار شد.

قنبری در پایان عنوان کرد: برگزاری این محافل قرآنی در سطح شهرستان باعث شکوفایی استعدادهای قرآنی همچنین ایجاد اشتیاق و علاقمندی به قرآن کریم در بین قشر جوان و نوجوان خواهد شد.

انتهای پیام/86002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول