اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شهرستان منوجان خبر داد

دعوت 3 فوتبالیست منوجانی به تیم ملی جوانان

رئیس هیئت فوتبال شهرستان منوجان گفت: رسول امیرنژاد، علی شیخی و محمدرضا صالح‌نیا سه فوتبالیست منوجانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند.

دعوت 3 فوتبالیست منوجانی به تیم ملی جوانان

حسین اوژند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان از دعوت سه فوتبالیست این شهرستان به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشور خبر داد و افزود: رسول امیرنژاد، علی شیخی و محمدرضا صالح‌نیا بازیکنان دعوت شده از منوجان هستند.

وی افزود: بازی‌های انتخابی جنوب ‌شرق کشور در کرمان برگزار شد و این سه بازیکن با ارائه بازی‌های برتر توانستند نظر مساعد کادر فنی تیم ملی جوانان کشور را جلب کرده و به همراه یک بازیکن دیگر از شهرستان کهنوج برای شرکت در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان کشور دعوت شدند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان منوجان خاطر نشان کرد: این سه فوتبالیست منوجانی در نیمه دوم مردادماه برای حضور در اردوی مشترک با تیم ملی عازم کرمان می‌شوند.

اوژند تصریح کرد: رسول امیرنژاد و علی شیخی فوتبالیست‌های منوجانی عضو تیم بزرگسالان شهرداری منوجان هستند و با درخشش در این مسابقات قهرمان لیگ دسته یک استان شدند.

انتهای پیام/80006/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول