اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

بصیرت‌افزایی لازمه موفقیت نیروهای نظامی و بسیج است

فرماندار دشتستان گفت: بصیرت‌افزایی لازمه موفقیت نیروهای نظامی و بسیج در همه برهه‌ها و عرصه‌های حفظ امنیت و ثبات جامعه است.

بصیرت‌افزایی لازمه موفقیت نیروهای نظامی و بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی و سپاه دشتستان با تبریک عید فطر اظهار داشت: ماه رمضان ماه بندگی و عبودیت است و امیدوار هستیم که از فیوضات این ماه عزیز بهره‌مند شده باشیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد اقتدار بیشتر نظام اسلامی هستیم.

وی با اشاره به جایگاه نیروهای نظامی و انتظامی و پاسداران افزود: بصیرت‌افزایی لازمه موفقیت نیروهای نظامی و بسیج در همه برهه‌ها و عرصه‌های حفظ امنیت و ثبات جامعه است.

فرماندار دشتستان اضافه کرد: ولایت‌مداری و شناخت صحیح نسبت به مسائل دینی و اجتماعی باعث مصونیت ما در مقابل تهاجم فرهنگی و نرم دشمنان خواهد شد.

خرمی بیان کرد: نیروهای بسیج و انتظامی در کشور از جایگاه والا و با ارزشی برخوردار است و دارای پیوندی ناگسستنی در همه فعالیت‌ها با ولایت هستند.

فرماندار دشتستان، وضعیت امنیت در این شهرستان را بسیار مطلوب خواند و گفت: برای ارتقای آن با همه توان و با همت همه نیروهای امنیتی، نظامی، مسئولان، ائمه جمعه و مردم تلاش خواهیم کرد.

وی با تقدیر از اقدامات شایسته نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی و سپاه و بسیج در ارتقای امنیت و آسایش مردم شهرستان بر همراهی و همدلی همه نیروها و مردم در ایجاد امنیت پایدار در شهرستان تاکید کرد.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: باید دست به دست هم دهیم و برای رشد و اعتلای شهرستان دشتستان از همه امکانات و توان موجود بهره ببریم.

انتهای پیام/2452/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول