اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین:

خبرنگاران در چارچوب اهداف نظام حرکت کنند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: خبرنگاران در چارچوب اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده و به پیشبرد آن‌ها کمک کنند.

خبرنگاران در چارچوب اهداف نظام حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالحسن صادقی جهانی بعد‌ از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران معاونت اطلاعات و اخبار مرکز قزوین اظهار داشت: رسالت خطیر خبرنگاران در شرایط حساس کنونی انعکاس واقعیت‌ها و امانتداری است.

وی افزود: در مقطع حساس کنونی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی به خاطر پایبندی به ارزش‌های دینی و اعتقادی با جهان استکبار درگیر یک جنگ تمام عیار است وظیفه خبرنگاران است تا با اطلاع‌رسانی دقیق از واقعیت‌ها زمینه همراهی مردم با نظام را فراهم کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین وفاداری ملت مسلمان ایران به نظام جمهوری اسلامی را بسیار بی‌نظیر خواند و افزود: در بسیاری از صحنه‌ها و رویدادها از جمله انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم در صحنه بودیم و رسانه نیز با به تصویر کشیدن صحنه‌های زیبای خلق حماسه سیاسی نقش بسزایی در اطلاع‌رسانی داشت.

صادقی جهانی رضایتمندی مردم از رسانه و انجام وظیفه بی‌نظیر اهالی رسانه را ستودنی دانست و عنوان کرد: در آمارهای ارائه شده مردم از بی‌طرفی رسانه ملی در صحنه انتخابات رضایت داشتند و آمار بالای 85 درصد رضایتمندی مردم استان از بی‌طرفی صدا و سیما سند افتخار رسانه ملی به ویژه صدا و سیمای مرکز قزوین است.

انتهای پیام/2667/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول