اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهنوج:

تعامل خبرنگاران با پلیس باید همیشگی باشد

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: ارتباط با اصحاب رسانه نباید فقط منوط به روز خاصی باشد و این تعامل با پلیس باید همیشگی باشد.

تعامل خبرنگاران با پلیس باید همیشگی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، عباس خاکی‌نهاد فرمان عصر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه این روز بهانه‌ای شد تا از کسانی که با سلاح قلم در زمینه اطلاع‌رسانی به مردم فعالیت دارند، تقدیر کنیم، اظهار داشت: در روزگاری که به عصر ارتباطات معروف است، خبرنگار به عنوان مهم‌ترین ابزار اطلاع‌رسانی نقش مهمی در جامعه بر عهده دارد.

وی بیان داشت: مسئولیت اصلی خبرنگار حرفه‌ای تعهد، خلاقیت، احترام به آزادی و داشتن صداقت است که خبرنگار متعهد تحولات سیاسی، اجتماعی و امنیتی را به موقع رصد و اطلاع‌رسانی می‌کند.

خاکی‌نهاد تصریح کرد: وظیفه مطبوعات و وسایل ارتباط جمعی اطلاع‌رسانی به‌موقع و آگاهی رساندن به مردم است که باید مورد حمایت هم قرار بگیرند، البته این حمایت باید در عمل به اثبات برسد.

وی ابراز داشت: عملیات روحی روانی در جامعه تاثیر زیادی دارد و مردم باید از لحاظ روحی و روانی امنیت داشته باشند، زیرا بعضی از مردم احساس ناامنی دارند که وظیفه ما و شما این است که آنچه واقعیت است را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم تا این احساس ناامنی را در جامعه از بین ببریم.

فرمانده انتظامی کهنوج اذعان داشت: در بخش ترافیکی مشکلات زیادی است، شکاف عمیقی بین مقررات و قوانین مصوب مکتوب است که باید در این مورد اطلاع‌رسانی شود.

خاکی‌نهاد در مورد وضعیت چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر کهنوج، متذکر شد: متصدی این کار شهرداری کهنوج است که با هزینه 40 میلیون تومانی این چراغ‌ها را نصب کرده است، اما با مشکل کوچکی که در تایمر آن وجود دارد، مدت‌ها است که بلااستفاده باقیمانده است.

وی اظهار داشت: اعتیاد بزرگترین و وسیع‌ترین بستر جرم و بزهکاری در جامعه است که بازدارندگی و نجات از آن ارزشمندترین خدمت به مردم، خانواده‌ها و جامعه است.

خاکی‌نهاد افزود: ارتباط با اصحاب رسانه نباید فقط منوط به روز خاصی باشد و این تعامل با پلیس باید همیشگی باشد که ما نیز از آن استقبال می‌کنیم تا بیشتر درد و رنج مردم منعکس شود.

حجت‌الاسلام محمد نظری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهنوج نیز گفت: خبرنگار باید همیشه آماده باشد و اطلاع‌رسانی به موقع انجام دهد، خبرنگاران باید با مردم دوست باشند و مشکلات روزمره آنها را به مطبوعات بیاورند که حداقل مسئولان امر بتوانند، گره‌ای از مشکلات مردم باز کنند.

به گزارش فارس در این آیین از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان کهنوج از خبرنگاران این شهرستان با لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

انتهای پیام/80008/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول