اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد خبر داد

راه‌اندازی امکان پرداخت عوارض خودرو در تمام بنگاه‌های معاملات اتومبیل مشهد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از راه‌اندازی امکان پرداخت عوارض خودرو برای تمام بنگاه‌های معاملات اتومبیل سطح شهر خبر داد.

راه‌اندازی امکان پرداخت عوارض خودرو در تمام بنگاه‌های معاملات اتومبیل مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی آبسالان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سیستم برای شبکه شهرداری مشهد طراحی و پیاده‌سازی شده و هم‌اکنون در تمام مناطق و نواحی چند‌گانه شهری و دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک و همچنین از طریق اینترنت امکان انجام امور مربوط به عوارض خودرو مهیا است.

‌مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد تصریح کرد: این سیستم بر اساس اطلاعات اظهارشده محاسبات عوارض را به صورت اتوماتیک انجام و مالک با پرداخت مبلغ محاسبه شده به صورت علی‌الحساب تسویه می‌کند، با این کار ضمن تکریم شهروند و اعتماد به اظهارات او، بستر مناسب برای پرداخت عوارض خودرو فراهم می‌شود.

وی در ارتباط با فواید این سیستم اظهار داشت: سرعت بخشیدن به روند گردش کار فرآیندهای مربوط در حوزه مدیریت درآمد شهرداری، جلوگیری از سفرهای غیرضروری و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها برای شهروندان‌ از فواید این طرح است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ادامه داد: از آنجایی که برای انجام هرگونه عملیات خرید و فروش و معاملات خودرو لازم است عوارض شهری توسط مالک خودروی مورد نظر پرداخت شود، به دلیل سهولت دسترسی شهروندان به خدمات الکترونیک شهرداری مشهد، از این پس شهروندان مشهدی می‌توانند عوارض خودرو خود را از طریق بنگاه‌های معاملات خودرو نیز پرداخت کرده و ضمن دریافت مفاصا حساب، برچسب سالانه دریافت دارند.

انتهای پیام/70002/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول