اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

منتخبان شوراهای جم 12 شهریور کار خود را آغاز می‌کنند

فرماندار جم گفت: منتخبان شوراهای جم 12 شهریور کار خود را آغاز می‌کنند.

منتخبان شوراهای جم 12 شهریور کار خود را آغاز می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرسول زارع صبح امروز در نشست توجیهی منتخبان جدید شوراهای اسلامی شهرستان جم و عسلویه ضمن تبریک به منتخبان جدید شوراهای اسلامی اظهار داشت: اعتماد مردم سرمایه بسیار سنگین و ارزشمندی است که به سادگی به دست نمی‌آید و به راحتی و با یک لحظه غفلت هم از دست می‌رود پس باید درست حرکت کنیم تا این اعتماد همیشه باقی بماند.

وی، مهم‌ترین ویژگی این انتخابات را درک صحیح مردم از شرایط و اوضاع و احوال زمانه دانست و افزود: خلق یک جریان سیاسی به این عظمت که به جرات می‌توان گفت نظیرش در هیچ نقطه‌ای ازجهان را نمی‌توان شاهد بود نیاز به شناخت وسیع و درک صحیح یک ملت دارد و این مهم در رخداد انتخابات به خوبی و به روشنی ملموس و روشن بود.

زارع بیان کرد: به دلیل این انتخابات عظیم باید سپاسگزار این مردم خردمند شد که به خوبی به فرموده رهبر انقلابشان لبیک گفتند.

فرماندار جم اذعان داشت: حفظ اعتماد به مراتب سخت‌تر از به دست آوردن آن است و حفظ این ویژگی بسته به چند عنصر نظیر صداقت در کارها و گفتار، تلاش و جدیت است و از آنجا که مردم ما شیفته صداقت و راستی هستند باید این رویه و بارزه در وجود و اندیشه شما عزیزان باشد.

زارع خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در در شهرستان جم در کمال آرامش و امنیت کامل برگزار شد و باید از همه عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت، نیروهای امنیتی و نظامی و نامزدهای انتخابات و اصحاب رسانه که به خلق حماسه سیاسی کمک کردند، قدردانی کرد.

فرماندار جم، اعتماد مردم و فرصت خدمت به آنان را از نعمت‌های بزرگ الهی برشمرد و خطاب به منتخبین گفت: همه باید قدردان فرصتی که مردم و نظام اسلامی به شما دادند، باشید و از این زمان برای سازندگی و تعالی حوزه انتخابیه خود استفاده کنید.

زارع، ارتباط دائمی با مردم و  استفاده از روش‌های علمی برای اداره شهر را از اصلی‌ترین ویژگی‌های شوراها دانست و ابراز داشت: مردم شایسته بهترین خدمات هستند و شوراهای اسلامی به عنوان معتمدان و منتخبان مردم از هیچ تلاشی برای خدمت به آنان فروگذار نکنند .

وی در پایان متذکر شد: منتخبین جدید شورای جم از 12 شهریور رسما کار خود را شروع می‌کنند و امیدوار هستیم شاهد فعالیت چشمگیر این عزیزان در خدمت‌رسانی به مردم باشیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول