اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد

بزرگترین توفیق شورای سوم توجه به مطالبات مردم

عضو شورای شهر اردبیل گفت: شورای دور سوم اردبیل عمده توفیقات خود را در همراهی و همسویی با شهرداری در پیشبرد امور و توجه به خواسته‌ها و مطالبات مردم می‌داند.

بزرگترین توفیق شورای سوم توجه به مطالبات مردم

عزیزه تراز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اکثریت اعضای شورای شهر اردبیل طرح‌ها و نامه‌های وارده را با توجه به سوابق و کاردانی خود و همچنین تجربه بالا در کمیسیون‌ها مورد ارزیابی قرار داده و سعی می‌کردند با در نظر گرفتن نظرات و دیدگاه‌های مختلف پخته‌ترین و مطلوب‌ترین طرح‌های اجرایی را تصویب کرده و برای اجرا به شهرداری ابلاغ کنند.

وی عنوان کرد: ‌شورای سوم در 6 سال مسئولیت خود سعی کرد در حوزه عمران شهری اعم از آسفالت، جدول‌گذاری، پازل‌کاری، توسعه فضای سبز، ارتقای خدمات و افزایش رفاه اجتماعی و ... حرکت‌هایی مناسب و مطابق با استانداردهای ملی و حتی جهانی را انجام دهد تا رضایت همشهریان فراهم آید.

تراز افزود: هر چند برخی تاخیر‌ها در اجرای برخی از پروژه‌ها نارضایتی‌هایی را به دنبال داشته و سبب شده تا برخی از شهروندان از قبل اجرای پروژه و گاه طولانی بودن آن معذب شوند اما در مجموع بنده کار شورا و شهرداری را در 6 سال گذشته از دید یک شهروند رضایت‌بخش توصیف می‌کنم و خوشحالی بیشتر من از این بابت است که کارهای فرهنگی در این بین هرگز به حاشیه رانده نشده بلکه در بطن قرار داشته است.

عضو شورای شهر اردبیل یادآور شد: برای قشر بانوان توانستیم آرزوی دیرین آنها را در بهره‌مندی از یک پارک مستقل جامه عمل بپوشانیم به طوری که توسعه این پارک و تجهیز امکانات آن و برپایی نمایشگاه‌هایی همچون خودروهای کلاسیک در آن و ایجاد برخی فضاهای سرگرمی و تفریحی می‌تواند رضایت آنها را فراهم کند.

وی تصریح کرد: به همت هیئت اتومبیلرانی و موتور‌سواری مسابقات مختلفی در رشته‌های متنوع این هیئت به همراه نمایشگاه یاد شده برپا شد به طوری که در یک فضای مناسب مسابقات کارتینگ در مجموعه حیران اردبیل بین علاقه‌مندان برگزار شد که شاهد حضور بانوان و قدرت‌نمایی آنها نیز در این عرصه بودیم.

تراز با ابراز رضایت از عملکرد بدری شهردار اردبیل در مدت مسئولیت و نظر مثبت اعضای شورای شهر به عملکرد مثبت و سازنده شهردار پر توان اردبیل، بیان داشت: ما در یک ارتباط و تعامل تنگاتنگ سعی کردیم یک احساس رضایت و امنیت خاطر در بین شهروندان فراهم کنیم که این خود یک توفیق بزرگ بوده است.

این عضو شورای شهر اردبیل حضور در مجامع بانوان کلان‌شهرها را به همراه منتخب بانوان شورای شهرهای کشور برای حضور در همایش و کنگره متروپلیس در دو کشور استرالیا و کره جنوبی را یادآور شد و گفت:‌ بنده در این سفرها به رغم برخی مسائل نگران‌کننده‌ای که بعد از پایان سفر سعی کردند به وجود آورده و خاطره این سفر را در ذهن تلخ و ناگوار کنند در این سفرها سعی کردم به عنوان نماینده کشورمان از تجربیات آنها در توسعه فضای شهری استفاده کنم که به نظر می‌رسید به رغم سنگ‌اندازی که برخی از همکاران ما داشتند خاطره این سفر همیشه ماندگار است.

وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان عضو مجمع بانوان کلان‌شهرهای کشور در حال حاضر بیشترین ارتباط کاری را با شوراهای شهر آذربایجان غربی و ارومیه دارم به طوری که سعی می‌کنیم هر چه بهتر و بیشتر بر تعاملات و ارتباطات خود بیفزاییم.

تراز یادآور شد: هر شهردار از نقاط ضعف و قوتی برخوردار است که قطعاً دو شهردار شورای چهارم اعم از نیکزاد و بدری نیز از این نقاط ضعف و قوت برخوردار بودند اما اخلاق، نگاه عاقلانه به حوزه کاری و حرکت‌های منسجم در کارنامه صدیف بدری مشهود است در حالی که اکبر نیکزاد نیز به عنوان شهردار سابق اردبیل ویژگی‌هایی داشته که در نوع خود قابل توجه است.

این مسئول گفت: امیدوارم اعضای شورای چهارم نیز بتوانند در دوره جدید فعالیت خود با وحدت و همدلی و انسجام و توجه به مطالبات و نظرات مردم کارها را با سرعت و دقت نظر رو به جلو حرکت دهند و به دور از نگرش‌ها و رفتارهای سلیقه‌ای سعی کنند با در نظر گرفتن منافع شهر به فکر عموم مردم باشند.

تراز در خصوص آمادگی شورای شهر برای در جریان گذاشتن مردم از مصوبات و ثمره جلسات علنی گفت: درب شورا در این سال‌ها به روی عموم مردم باز بوده و نماینده آنها در قالب خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مختلف در جلسات ما حضور پیدا کرده و به انعکاس جلسات علنی شورا پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: ما تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دادیم و در این راستا بنده با عنوان عضو شورا و نیروی آموزش و پرورش همیشه سعی کردم ایام حضور در شورا را به گونه‌ای تنظیم کنم تا ملاقات‌های مردمی به شکل مستمر و مداوم صورت گیرد.

این عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: بنده به دلیل برخی مشغله‌ها و تحصیلاتی که در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران داشتم به صورت جدی به انتخابات شورای چهارم ورود پیدا نکردم و از همه همشهریانی که در دور چهارم با رای به بنده اظهار وفاداری کردند قدردانی کرده و برای اعضای شورای چهارم آرزوی توفیق روز‌افزون می‌کنم.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور‌سواری اردبیل در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل این هیئت را نیازمند حمایت‌های جدی در جلب و جذب اسپانسر‌های جدید توصیف کرد و ابراز داشت: بنده افتخار می‌کنم که چهره‌هایی همچون علی برجی به عنوان شهروند اردبیلی بتواند حرکت غرور‌آفرین خود را در سطح جهانی و کتاب گینس به ثبت برساند اما در این زمینه به حمایت‌های افراد خیر‌خواه و همچنین توانمند از نظر مالی نیاز داریم تا ورزشکاران ما بتوانند توانشان را به رخ بکشند.

تراز تاکید کرد: ما تا زمانی که نتوانیم بنیه مالی خود را تقویت کرده و اسپانسر قوی دریافت کنیم نمی‌توانیم میزبان مسابقات و یا رقابت‌های ملی و کشوری باشیم که انتظار می‌رود با همراهی اسپانسر‌ها بتوانیم مسابقات کارتینگ و همچنین دیگر رشته‌های اتومبیلرانی و موتور‌سواری را در گروه‌های سنی مختلف برگزار کنیم.

وی افزود: ورزشکاران هیئت به صورت نیم‌بها می‌توانند از خدمات تله‌کابین و پیست کارتینگ استفاده کنند و در کنار آن ما سعی داریم تعداد اعضای خودمان را که هم اکنون در رشته رالی 60 نفر، کارتینگ 40 نفر و موتور‌سواری 30 تا 35 نفر است افزایش دهیم.

این عضو شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود با بیان اینکه در شهرهای پارس‌آباد، نمین و مشگین‌شهر هیئت اتومبیلرانی و موتور‌سواری راه‌اندازی شده و آمادگی راه‌اندازی سایر هیئت‌های شهرستانی را داریم، به خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به نوپا بودن این رشته و منابع مالی اندک و کمی که در اختیار داریم سعی‌مان بر این است تا در حد وسع و توانمان ضمن حمایت از ورزشکاران زمینه حضور غرور‌آفرین آنها را در عرصه‌های مختلف فراهم کنیم.

انتهای پیام/62007/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول