اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتستان خبر داد

برگزاری 150 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در دشتستان

فرمانده سپاه دشتستان از برگزاری 150 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در دشتستان خبر داد.

برگزاری 150 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد عالی شامگاه یکشنبه در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس در دشتستان اظهار داشت: امروز شاهد اقتدار و عزت نظام اسلامی در سطح جهان هستیم و بیشتر موفقیت‌های امروز نظام مرهون رزمندگان عظیم‌الشأن است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: زمانی ما در هشت سال دفاع مقدس تنها از مرزهای کشور خودمان دفاع می‌کردیم ولی امروز مرزهای دفاعی ما فراتر از کشور خودمان رفته، زیرا دیگر انقلاب‌های دنیا با الگو گیری از انقلاب اسلامی ایران آموختند که باید روی پای خودشان بایستند و در مقابل استکبار ایستادگی کنند و به آنها نه بگویند.

عالی تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمود که ما در جنگ انقلاب خودمان را به دنیا صادر کردیم و همین باعث شد که مرزهای دفاعی ما به دیگر کشورهای کشیده شود و ما را ناچار کرد که از مظلومان دنیا حمایت کنیم و آن هم حمایتی علنی در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... انجام دادیم.

وی با بیان اینکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته هفته دفاع مقدس را هر چه با شکوه‌تر گرامی می‌داریم، اضافه کرد: کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها از اهداف این مجموعه است.

فرمانده سپاه دشتستان از برگزاری 150 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: برنامه‌های متنوعی از جمله رژه نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری نمایشگاه با موضوع دفاع مقدس، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده شهدا و دیگر برنامه‌ها در مرکز شهرستان و دیگر نقاط شهرستان در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2452/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول