اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان:

وزرای انتخابی دولت جدید کارآمد و با تجربه هستند

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: وزیران منتخب دولت جدید که از مجلس شورای اسلامی رای گرفته‌اند، با تجربه و کارآمد هستند.

وزرای انتخابی دولت جدید کارآمد و با تجربه هستند

میلاد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: وزاری انتخاب شده باید تاثیر زیادی در معیشت و وضع اقتصادی مردم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر وزرای انتخابی توسط روحانی سال‌های زیادی در بخش‌های مختلفی چون مدیریت اجرایی و وزارت خدمت کرده‌اند، تصریح کرد: امیدواریم وزرایی که از مجلس شورای اسلامی رای گرفته‌اند بتوانند مشکلات موجود در کشور را برطرف کنند.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان اضافه کرد: کابینه دولت جدید متشکل از نیروهای کارآمد، با تجربه و آب‌دیده است.

وی با بیان اینکه کارآمدی وزرا در دو بخش سیاست خارجی و اقتصادی مورد توجه قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: فعالیت وزیران در این دو بخش به سیاست‌هایی که دولت در پیش می‌گیرد بستگی دارد.

اسدی یادآور شد: با توجه به سابقه و کارآمدی وزیران انتخاب شده، امیدواریم با ترکیبی از مدیران با سابقه بتوانند در سیاست اقتصادی و سیاست خارجی موفق عمل کنند.

وی با بیان اینکه سیاست اقتصادی موضوعی مربوط به داخل کشور است که بر روی آن برنامه‌ریزی می‌شود، ادامه داد: سیاست خارجی نیز مربوط به تعامل با سایر کشورها می‌شود.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان تاکید کرد: امیدواریم دولت جدید در بخش اقتصاد و سیاست خارجی گام‌های مثبتی در کشور برداشته و مشکلات مردم برطرف شود.

انتهای پیام/73006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول