اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان در سراسر کشور برگزار شد

مرحله استانی مسابقات تخصصی امداد و نجات هلال احمر خراسان جنوبی

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری مرحله استانی مسابقات تخصصی امداد و نجات در استان خبر داد و گفت: تیم‌های برتر به دومین المپیاد امداد و نجات هلال احمر کشور اعزام می‌شوند.

مرحله استانی مسابقات تخصصی امداد و نجات هلال احمر خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌رضا عارف‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله استانی مسابقات تخصصی امداد و نجات هلال احمر در دو گروه خواهران و برادران برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقه برای نخستین‌بار در سراسر کشور برگزار شده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مسابقات 65 نفر از بانوان و 130 نفر از برادران نجاتگر سراسر استان حضور داشتند، گفت: این مسابقات در پنج رشته تخصصی به تفکیک جنسیت برگزار شد.

عارف‌زاده تصریح کرد: جست و جو و نجات در آوار، ارتفاع و جاده، اسکان اضطراری و همچنین طراحی اردوگاه رشته‌های تخصصی این دوره از مسابقات بود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات از سراسر استان شرکت کننده داشته‌ایم، اضافه کرد: با بررسی نتایج آزمون‌های به عمل آمده تیم نجاتگران شهرستان بیرجند به عنوان تیم برتر رشته جستجو و نجات در آوار معرفی شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین شهرستان قاینات نیز در بخش آقایان به عنوان تیم برتر در رشته‌های جستجو و نجات در ارتفاع، جاده، اسکان اضطراری معرفی شد.

عارف‌زاده اذعان داشت:در بخش خواهران تیم‌های نجاتگران شهرستان‌های قاینات در رشته جستجو و نجات در آوار و بیرجند مقام نخست مسابقات جاده، اسکان اضطراری و طراحی اردوگاه را از آن خود کردند.

وی متذکر شد: تیم‌های برتر این دوره از مسابقات به دومین المپیاد امداد و نجات هلال احمر کشور که در نیمه دوم شهریور ماه برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/69013/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول