اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان خبر داد

تکمیل 500 شناسنامه آموزشی در فنی و حرفه‌ای زنجان

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان گفت: 500 شناسنامه آموزشی در فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان تکمیل شده است.

تکمیل 500 شناسنامه آموزشی در فنی و حرفه‌ای زنجان

عبدالحسین پازکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به تعهدات و عملکرد فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: تعهد این مرکز در سال گذشته، آموزش 16 هزار و 462 نفر ساعت برای کارآموزی در محیط کار بوده است.

وی با اشاره به اینکه 105 درصد از تعهدات فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان انجام شده است، تصریح کرد: یک‌‌هزار و 532 نفر نیز در آموزش‌های این مرکز رهگیری شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان تعهد این مرکز در سال گذشته را تکمیل 460 شناسنامه آموزشی اعلام کرد و افزود: این مرکز 500 شناسنامه را تکمیل کرده است.

وی به استقبال گروه‌های مختلف و اقشار عمومی جامعه از دوره‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: کارجویان و افراد بیکار شهری و روستایی به عنوان نفرات نخست استقبال‌کنندگان از دوره‌های فنی و حرفه‌ای قرار دارند.

پازکی ادامه داد: دانشجویان در جایگاه دوم و شاغلین بنگاه‌های اقتصادی در جایگاه سوم استقبال‌کنندگان از دوره‌های فنی و حرفه‌ای قرار دارند.

وی به ایجاد حرفه‌های جدید در فنی و حرفه‌ای شهید مفتح اشاره کرد و اظهار داشت: چهار حرفه مختلف در حوزه کشاورزی افتتاح شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان با اشاره به ا‌ینکه رشته تعمیر آسانسور در هفته مهارت راه‌اندازی شده است، گفت: کارگاه حوزه علمیه مسجد جامع زنجان نیز در طول این هفته برای آموزش دانشجویان طلاب افتتاح شد.

وی ادامه داد: همچنین تعمیر و تجهیز کارگاه‌ها از دیگر اقدامات فنی و حرفه‌ای در طول هفته مهارت است.

انتهای پیام/73008/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول