اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قهاوند خبر داد

اعزام سومین کاروان راهیان نور از قهاوند/راهیان نور پیوندی بین حال و گذشته

فرمانده سپاه قهاوند از اعزام سومین کاروان راهیان نور از قهاوند طی امسال خبر داد.

اعزام سومین کاروان راهیان نور از قهاوند/راهیان نور پیوندی بین حال و گذشته

علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اعزام سومین کاروان راهیان نور از قهاوند طی امسال اظهار کرد: 50 نفر از بسیجیان قهاوند در قالب سومین کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به همراه این کاروان دو روحانی و یک راوی نیز اعزام شده‌اند، افزود: بسته‌های فرهنگی نیز برای بسیجیان تدارک دیده شده که در اختیار بسیجیان قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه قهاوند تصریح کرد: هدف اصلی از اعزام بسیجیان و کاروان راهیان نور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و بازدید از مناطق جنگی است.

وی با اشاره به تأثیر ویژه اردوهای راهیان نور بیان داشت: برگزاری این اردوها برای آشنایی نسل جدید با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان و شهیدان هشت سال دفاع مقدس و پیوندی بین حال و گذشته است.

رجبی تأکید کرد: با توجه به شرایط کنونی و جنگ نرم برگزاری برنامه‌های فرهنگی نظیر راهیان نور می‌تواند تأثیر بسزایی در رشد معنوی جوانان امروزی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با پربار شدن برنامه‌های فرهنگی در این اردوها می‌توان با بهره‌گیری از راویان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در راستای بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی نسل جوان گام مؤثری برداشت.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول