اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی:

احداث تقاطع غیر همسطح در تقاطع محمدیار ضرورت دارد

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: تقاطع محمدیار در محور ارومیه ـ مهاباد دارای اشکال هندسی است و احداث تقاطع غیر همسطح در این نقطه ضرورت دارد.

احداث تقاطع غیر همسطح در تقاطع محمدیار ضرورت دارد

عباس فرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به محورهای حادثه‌خیز آذربایجان غربی اظهار داشت: تقاطع محمدیار در محور ارومیه ـ مهاباد دارای اشکال هندسی است و نقص علایم و تجهیزات ایمنی در این نقطه دیده می‌شود.

وی بر لزوم سامان‌دهی تقاطع محمدیار و ایجاد رمپ‌های گردشی مناسب و حدود به وسیله جدول‌کشی در این تقاطع تاکید کرد و گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح از ضروریات این محل است.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی نصب حفاظ در پل عربلو تقاطع میرشکارلو تا جبل محور ارومیه ـ مهاباد را ضروری خواند و ادامه داد: جداسازی مسیر و نصب تابلو و علایم هشدار دهنده در این نقطه می‌تواند حجم تصادفات در این نقطه را کاهش دهد.

وی افزود: با توجه به این‌که پیچ شیرین بلاغ در محور ارومیه ـ مهاباد دارای اشکال هندسی است، باید این پیچ از لحاظ هندسی اصلاح شده و حذف شود.

فرمانی به نقص روشنایی معبر و نقص تجهیزات ایمنی در نقطه تاج محل تا پارکینگ بزرگ محور ارومیه ـ بند اشاره کرد و گفت: لازم است جاده تعریض شود و از محل پیچ تا پارکینگ بزرگ گاردریل نصب شود.

وی عنوان کرد: تقاطع شمس حاجیان یکی از نقاط حادثه‌خیز آذربایجان غربی در محور ارومیه ـ بالانج است و این تقاطع دارای نقص علایم، نقص روشنایی معبر و نقص تجهیزات ایمنی است.

انتهای پیام/61010/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول