اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا برگزار می‌شود

اختتامیه دوره آموزش راویان دفاع مقدس در همدان

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه همدان گفت: اختتامیه دوره آموزش راویان دفاع مقدس فردا پنجشنبه هفتم شهریور در باغ موزه همدان برگزار می‌شود.

اختتامیه دوره آموزش راویان دفاع مقدس در همدان

وحید خادمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: پنجشنبه هفتم شهریور ماه اختتامیه دوره آموزش راویان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم اختتامیه با حضور مسئولان استانی و راویان پیشکسوت دفاع مقدس ساعت 15:30 در باغ موزه همدان برگزار می‌شود.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه همدان تصریح کرد: سه روز برای این دوره آموزشی پیش‌بینی شد و 90 نفر از راویان استان در آن حضور یافتند.

وی ادامه داد: در این دوره اساتید پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به بیان مباحث مربوط به آغاز جنگ، آداب روایتگری، جنگ نرم و... پرداختند.

خادمی با اشاره به بهره‌گیری از راویان دفاع مقدس در راهیان نور و یادواره‌های شهدا و مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها گفت: در استان همدان 300 راوی پیشکسوت فعال هستند.

وی بیان داشت: راویان بیشتر به روایت مباحث دفاع مقدس و تبیین ارزش‌های آن و فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس می‌پردازند.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه همدان با اشاره به اهداف برگزاری این دوره آموزشی ابراز داشت: با توجه به برگزاری اردوها و یادواره‌ها در سطح استان و نیاز به راویان بیشتر در این زمینه آموزش راویان جدید، انتقال مفاهیم دفاع مقدس، تبیین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت از اهداف اصلی این برنامه به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: پیشگیری از ورود تحریفات به مباحث دفاع مقدس و استفاده از راویان در برنامه‌های فرهنگی و ایجاد یک جریان فرهنگی از دیگر اهداف برگزاری این دوره محسوب می‌شود.

خادمی با اشاره به لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین نتایج برگزاری این دوره‌ها ایجاد تعامل و ارتباط بین پیشکسوتان دوره دفاع مقدس با نسل جدید و آشنایی نسل جدید با دفاع مقدس و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام/89006/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول