اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه آبادان:

عمق‌بخشی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس لحاظ شود

مدیر حوزه علمیه آبادان گفت: عمق‌بخشی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس لحاظ شود.

عمق‌بخشی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام عبدالله باوی  ظهر امروز در جلسه گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس که با حضور مسئولان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری آبادان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: جامعه‌ای که از خود و ارزش‌های خود دفاع می‌کند جامعه زنده است.

وی افزود: ملت ایران و جامعه ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس از ارزش‌های اصیل خود در برابر تهاجم دشمن دفاع کرد و این ویژگی یک جامعه زنده از دیدگاه اسلام است.

مدیر حوزه علمیه آبادان ادامه داد: بر این اساس لازم است هفته دفاع مقدس با انجام برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از تمام ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی گرامی‌داشته شود.

باوی تصریح‌کرد: البته مسئولان و مدیران ادارات و نهادهای مختلف آبادان خوشبختانه  برنامه‌ریزی مناسبی را در این راستا در حال انجام دارنذ.

مدیر حوزه علمیه آبادان اضافه‌کرد: یکی از نکات مهم و اساسی که باید مورد توجه قرار گیرد عمق‌بخشی به برنامه‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

باوی خاطرنشان‌کرد: در این راستا باید مسئولان توجه کنند که برنامه‌های برگزارشده علاوه بر بحث برگزاری باید در زمینه کیفیت‌بخشی و افزایش دستاوردهای این برنامه‌ها نیز تلاش بیشتری انجام شود.

وی افزود: ناحیه مقاومت بسیج به عنوان دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس می‌تواند در این خصوص نقش مهمی را ایفا کند.

مدیر حوزه علمیه آبادان تصریح‌کرد: با توجه به تعداد پایگاه‌های بسیج می‌توان با انجام برنامه‌ریزی مناسب برنامه‌هایی را در طول هفته دفاع مقدس در پایگا‌ه‌‌های مقاومت بسیج طراحی و اجرا کرد.

وی ادامه داد: همچنین در مساجد شهرستان نیز می‌توان از ظرفیت‌ های موجود در زمینه برگزاری برنامه‌های مختلف سخنرانی، خاطره‌گویی و.. در طول این هفته بهره برد.

مدیر حوزه علمیه آبادان در پایان ابراز امیدواری‌کرد انجام اقدامات لازم شاهد برگزاری منسجم برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در آبادان باشیم.

انتهای پیام/72008/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول