اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش فارس انجام شد

تقدیر استاندار فارس از برترین‌های کنکور در فارس

در مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش فارس، استاندار این استان از برترین‌های کنکور سراسری در فارس تقدیر کرد.

تقدیر استاندار فارس از برترین‌های کنکور در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، در یکصد و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش فارس حسین صادق عابدین از دانش‌آموزان، «سید کیارش قیاسی» حائز رتبه سه کشور در گروه زبان انگلیسی، «پویان مینایی» رتبه چهار کشور در گروه علوم ریاضی و فنی، «هومن واصلی» رتبه پنجم کشور در گروه علوم ریاضی و فنی، «مهدی زارعی» رتبه 10 کشور در گروه علوم تجربی و «آیدا علی مددی» رتبه شش کشور در گروه آزمایشی هنر تقدیر کرد.

استاندار فارس همچنین از مسئولان آموزش و پرورش این استان به سبب برنامه‌ریزی مناسب و تمهید مقدمات که موجب کسب رتبه‌های برتر کنکور سراسری شدند، قدردانی کرد.

صادق عابدین در این مراسم بر لزوم توجه به نخبگان و حمایت از آنان تأکید کرد و خواستار تشکیل کانون و تشکیلاتی در آموزش و پرورش این استان برای ارتباط مستمر با دانش‌آموزان برتر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم گزارشی از روند کسب رتبه‌های برتر کنکور در فارس ارائه کرد.

در این جلسه دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش فارس نیز گزارشی از روند آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی ارائه کرد و متذکر شد: تمام تمهیدات لازم برای شروع خوب سال تحصیلی در این استان اندیشیده شده است.

محمدحسین خواجه‌زاده همچنین به برخی از مشکلات جاری آموزش و پرورش اشاره کرد که از طرف استاندار فارس برای پیگیری و رفع این مشکلات قول مساعد داده شد.

انتهای پیام/2448/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول