اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمان خبر داد

آغاز ثبت‌نام بدون کنکور در مراکز فنی و حرفه‌ای کرمان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: ثبت‌نام بدون کنکور دانشجو در مراکز علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای کرمان و بردسیر آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام بدون کنکور در مراکز فنی و حرفه‌ای کرمان

مهدی ابراهیمی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: ثبت‌نام بدون کنکور دانشجو در مراکز علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای کرمان و بردسیر آغاز شد و تا سوم شهریورماه ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد:‌ پذیرش دانشجوی کاردانی ترمی بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی مهارت کرمان در رشته‌های ماشین‌افزار، برق صنعتی و جوشکاری انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان ابراز داشت: مرکز علمی کاربردی مهارت بردسیر در رشته‌های جوشکاری، برق صنعتی، مکانیک خودرو و طراحی لباس آماده پذیرش بدون کنکور دانشجو از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور است.

عضو پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به وجود امکانات و تجهیزات بسیار مناسب عملی در این مراکز دانشگاهی از اعطای تخفیف 50 درصدی شهریه برای همکاران حق‌التدریس، قراردادی و رسمی آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان و گروه صنایع سیمان کرمان قرارداد آموزشی امضا کردند، گفت: طبق این قرارداد، آموزش دوره اصول جوشکاری الکتریکی و جوشکاری با گاز محافظ به مدت 240 نفر ساعت برای 20 نفر از کارکنان صنایع سیمان برگزار می‌شود.

این مسئول بیان داشت: تمام امکانات آموزشی از قبیل مربیان مجرب و ابزار و دستگاه‌ها با توجه به توافق برای اجرای هر دوره از سوی طرفین قرارداد تامین شده و پس از برگزاری آزمون به قبول‌شدگان تاییدیه مهارت اهدا می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به کاهش شدید بودجه این اداره کل گفت: برخی از دوره‌های کم متقاضی تعطیل شده است، اما تلاش داریم آموزش‌های مهارتی با کیفیت مناسب در استان کرمان اجرا شود و همکاری نهادهای خصوصی، خیران و مسئولان استانی در این زمینه مورد نیاز است.

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول