اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساری خبر داد

تشکیل 10 کمیته بزرگداشت دفاع مقدس در مرکز مازندران

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساری از تشکیل 10 کمیته در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مرکز مازندران خبر داد.

تشکیل 10 کمیته بزرگداشت دفاع مقدس در مرکز مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، سیدعباس حسینی در نخستین نشست اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: 10 کمیته برای بزرگداشت و اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ساری تشکیل شد.

وی کمیته فرهنگی و تبلیغات، نیروهای مسلح، بازرسی، بانوان و مردمی را از کمیته‌های این ستاد نام برد و از کمیته اصناف، کودک و نوجوان، ورزش و جوانان، ایثارگران و دانش‌آموزی به عنوان دیگر کمیته‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ساری نام برد.

جانشین ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ساری در این نشست با بیان اینکه امروز کشورمان به عنوان کشوری تعیین‌کننده در معادلات جهانی است، تصریح کرد: این پیروزی‌ها مرهون از خودگذشتگی و ایثار شهیدان، جانبازان و ایثارگران است.

حسینی در ادامه با اشاره به قدرت چانه‌زنی کشورمان در عرصه‌های جهانی گفت: امروز جوانان ما در جهاد علمی و مسابقات ورزشی افتخارآفرینی می‌کنند که تمام این موفقیت‌ها به برکت خون شهدا و ایستادگی مردان و زنان ایران زمین در سال‌های دفاع مقدس است.

وی افزود: ایرانیان در هر جای دنیا که اقامت دارند، از ایرانی بودن خود احساس افتخار می‌کنند و این افتخارات در دفاع مقدس به دست آمد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ساری زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و مردی و جوانمردی ایرانیان را در جنگ تحمیلی ضروری دانست و گفت: دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس مرکز استان به دبیری سپاه پاسداران شهرستان ساری در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

انتهای پیام/2296/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول