اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قرچک:

ارزش‌های دفاع مقدس مانند خورشید در ایران می‌درخشد

امام جمعه قرچک گفت: ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس مانند خورشید در ایران اسلامی می‌درخشد و همه افراد از برکات آن بهره‌مند می‌شوند.

ارزش‌های دفاع مقدس مانند خورشید در ایران می‌درخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک که بعد از ظهر روز چهارشنبه در محل مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد گفت: امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگر نیازمند بازگویی ارزش‌هایی است که به واسطه رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس به‌دست آمده و باید این امر در طول ایام هفته دفاع مقدس ظهور بیشتری پیدا کند.

امام جمعه قرچک اظهار داشت: در جریان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری نیز شاهد بودیم که کاندیداهای ریاست جمهوری شناسنامه عملکرد خود را به حضور در عرصه دفاع مقدس مزین کرده بودند و رئیس جمهور منتخب نیز مهمترین سابقه خود را حضور در دوران هشت سال دفاع مقدس بیان داشت به‌طوری که مقام معظم رهبری نیز از وی به‌عنوان نیرویی ارزشی که اصول و ارزش‌های ایثار و شهادت را باور دارد یاد کرد.

وی در ادامه افزود: در شرایط امروز جامعه اسلامی که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی تلاش دارند تا افکار شوم و پلید خود را در منحرف کردن جوانان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دنبال کنند باید تلاش کرد تا با نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در برابر تهاجمات نرم آنان ایستادگی کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی از برگزاری یادواره شهدا به‌عنوان یکی از مهمترین راه‌های ترویج این فرهنگ در جامعه یاد کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا می‌تواند جامعه به‌ویژه جوانان را با شهیدانی که با اطاعت از مقام ولایت پای در صحنه مبارزه حق علیه باطل گذاشته و جان خود را تقدیم اسلام کردند آشنا کرده و آنان را در ادامه راه شهدا ترغیب کند.

اسماعیلی افزود: سرکشی به خانواده معظم شهداء با حضور جوانان و عیادت از والدین شهیدان می‌تواند فضای عمومی جامعه را به سمت این فرهنگ ناب که رهایی بخش آینده‌سازان ایران اسلامی از افکار شیطانی استکبار جهانی است سوق دهد.

امام جمعه قرچک از تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی خواست تا با برنامه‌ریزی جامع و منسجم زمینه برگزاری یادواره 260 شهید شهرستان قرچک را فراهم آورده و با تهیه تقویم اجرایی دیدار با خانواده شهدا، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک کنند. 

انتهای پیام/2462/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول