اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد

تعلق32 درصدی مسکن مهر به بخش خودمالک / آبادان ‌کم‌تحرک در صدور پایان‌کار

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تنها ۳۲ درصد از کل مسکن مهر استان به بخش خودمالک تعلق دارد که این موضوع نشان می‌دهد در ساخت مسکن مهر هزینه بیشتری را متحمل می‌شویم.

تعلق32 درصدی مسکن مهر به بخش خودمالک / آبادان ‌کم‌تحرک در صدور پایان‌کار

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نصرالله دهقانی در نشست شورای مسکن استان که امشب در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان از نظر سهم مسکن مهر دولتی دومین استان کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: استان خوزستان در بخش مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر با 80 هزار واحد پس از تهران بیشترین سهمیه را در کشور داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: بیشتر تعداد واحد مسکن مهر در استان‌های دیگر در شهرهای جدید است؛ در حالی که در خوزستان تنها 12 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید است.

وی ابراز داشت: تنها 32 درصد از کل مسکن مهر استان را بخش خودمالک تشکیل می‌دهد که این موضوع نشان می‌دهد در ساخت مسکن مهر هزینه بیشتری را متحمل می‌شویم.

دهقانی، تعداد 25 هزار و 790 واحد مسکن مهر استان را جزو بخش خودمالکان عنوان کرد و بیان داشت: به لحاظ تعداد واحد افتتاح شده رتبه چهارم را به خود اختصاص داده‌ایم؛ همچنین در بخش مسکن مهر خودمالک بیشترین افتتاحیه را داشتیم.

وی با بیان اینکه در شهرهای جدیدالتأسیس هیچ افتتاحی نداشتیم، عنوان کرد: در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز بیش از 80 درصد پیشرفت ساخت داشتیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه از جلسه قبل تاکنون 951 مورد پایان کار داشتیم، یادآور شد: متأسفانه در شهرهای آبادان و خرمشهر با وجود آورده خوب، اما تحرک لازم در خصوص صدور پایان کار صورت نگرفته است.

وی گفت: در حال حاضر 19 مدرسه و 10 مسجد در مناطق مختلف مسکن مهر استان در دست اجرا داریم.

انتهای پیام/72015/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول