اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

اعتبارات حوزه آموزش و پرورش کفاف مطالبات را نمی‌دهد

فرماندار لنده با اشاره به کمبود اعتبارات در حوزه آموزش و پرورش گفت: اعتبارات تخصیص داده شده کمیته برنامه‌ریزی به آموزش و پرورش کفاف مطالبات آموزش و پرورش را نمی‌دهد.

اعتبارات حوزه آموزش و پرورش کفاف مطالبات را نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید یدالله فاطمیان عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش لنده با گرامیداشت 17 شهریور اظهار داشت: هفده شهریور نماد ایستادگی و صلابت ملت ایران در برابر ظلم طاغوتیان است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در هفته گذشته  افزود: شاخصه‌های لحاظ شده برای تخصیص اعتبارات در کمیته‌ برنامه‌ریزی توسط ادارات کل لحاظ شده است.

فرماندار لنده گفت: مشکلات حوزه آموزش و پرورش بسیار وسیع بوده و اعتبارات تخصیص یافته جوابگوی آن‌ها نخواهد بود.

فاطمیان تصریح کرد: این اعتبارات به تنهایی نمی‌تواند مشکلات آموزش و پرورش را بر طرف سازد.

وی افزود: آموزش و پرورش در حوزه نوسازی مدارس مشکلات اعتباری داشته که باید از منابع مختلف مرتفع گردد.

رئیس شورای آموزش و پرورش لنده گفت: مدارسی وجود دارند که پس از 10 سال که تحویل آموزش و پرورش شده‌اند هنوز مشکلات انشعاب‌های آب، برق و گاز آن‌ها مرتفع نشده است.

فاطمیان افزود: امسال در کمیته برنامه‌ریزی هر چند تأکید بر پرداخت مطالبات بوده ولی اعتبار لازم در این خصوص تخصیص داده شد.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس متعلق به یک اداره خاص نبوده بلکه همه ادارات باید با تعامل و همکاری در برنامه‌های مختلف سعی در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشند.

فرماندار لنده در ادامه به موضوع بی‌سوادی در جامعه اشاره کرد و گفت: آمار واقعی در خصوص بی‌سوادی در شهرستان لنده جمع‌آوری و برای مبارزه با آن جدیت و پشتکار لازم را همه مسئولان باید به‌کار گیرند.

انتهای پیام/82013/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول