اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

افتتاح طرح تولید آب معدنی منطقه صفائیه خوی

فرماندار خوی از افتتاح طرح تولید آب معدنی در منطقه صفائیه خوی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

افتتاح طرح تولید آب معدنی منطقه صفائیه خوی

غلامحسین عماری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: موج به پا خواسته از دفاع مقدس در ایران، سبب مقاومت جهانی ملت‌های آزاده و آزادی‌خواه در مقابل نظام‌های استکباری شده است؛ که این موضوع نمونه‌ای از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس ایران اسلامی است.

وی دوران دفاع مقدس را دوران طلایی و نورانی عنوان کرد و بر لزوم بزرگداشت هفته دفاع مقدس برای انتقال ارزش‌های والای آن به نسل جوان تأکید کرد.

عماری با اشاره به رژه نیروهای مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در خوی، تصریح کرد: برای دیگر روزهای این هفته نیز برنامه‌های متعددی در نظر گرفته‌ایم.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی با حضور فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس در نخستین روز بازگشایی مدارس را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: ذکر خاطراتی از دوران جنگ و بیان اندرزهایی در این راستا از اهداف برگزاری این مراسم است.

فرماندار خوی به افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی به مناسبت این هفته در خوی اشاره کرد و گفت: طرح تولید آب معدنی منطقه صفائیه خوی از جمله این پروژه‌ها است که با حضور فرماندهان انتظامی و مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی دیدار مسئولان شهرستان با خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را از برنامه‌های روزانه این شهرستان در طول هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: مراسم غبارروبی مزار شهدا و برگزاری شامگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح نیز به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این دوران انجام می‌شود.

عماری برگزاری مسابقات ورزشی در رشته تیراندازی را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: نمایشگاه دفاع مقدس نیز در پارک ملت خوی برپا شده است که تا ششم مهر ماه دایر است.

وی با توجه به تقارن این هفته با نخستین‌ روزهای آغاز سال تحصیلی، اظهار داشت: عمده برنامه‌های این هفته در مدارس و دانشگاه‌ها پیگیری می‌شود.

فرماندار خوی از حضور فرماندهان دفاع مقدس در دانشگاه‌های خوی خبر داد و افزود: شرح عملیات انجام گرفته در دوران دفاع مقدس و بیان خاطرات دوران جنگ در میان دانشجویان از اهداف اصلی حضور فرماندهان در دانشگاه‌ها است.

وی تجلیل از دانش‌آموزان خانواده‌های شهدا و ایثارگر را از جمله برنامه‌های مهم این هفته در مدارس عنوان کرد.

عماری با اعلام این خبر تصریح کرد: تلاش شده است مراسم و برنامه‌های گرامیداشت این هفته در مرکز شهرستان متمرکز نشود؛ که در این راستا در هر چهار بخش خوی برنامه‌های متعددی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/61006/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول