اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای خبرنگاری وارسته/ 14

معافی مجاهد راه قلم است، دغدغه‌اش رفع شود

معافی مجاهد راه قلم بود و جانش را فدای رسالت خبری کرد و مسئولان دغدغه این مجاهد را رفع کنند.

معافی مجاهد راه قلم است، دغدغه‌اش رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، شنیدن خبر درگذشت معافی آنقدر برایم سخت و غیرقابل باور بود که همچنان در شوک به سر می‌برم.

باورکردنی نبود جابر معافی اسطوره خبر رسانه‌های مازندران که تامین معیشت و رفع مشکلات خبرنگاران فارس دغدغه اصلی وی بود این چنین بی‌خبر و بدون خداحافظی با همکارانش دارفانی را وداع گوید.

چه بگویم از او که این چنین نگران معیشت همکارانش بود همکارانش را عزادار و عرفان و هستی را یتیم کرد.

یادم هست روزی که با بچه‌های کانون تدبیر و امید مازندران درباره رفع مشکلات معیشتی خبرنگاران فارس صحبت کردی، یادم هست گفته بودی می‌خواهی بچه‌ها را غافلگیر کنی و چه اندوهبار با مرگ ناگهانیت بچه‌های فارس را غافلگیر کردی.

چه باشکوه جامعه خبری و مسئولان تو را تا آرامگاه ابدی بدرقه کردند اما ای کاش بعد از بدرقه‌ات همسر و فرزندانت را در این داغ جانکاه تنها نگذارند.

می‌دانم به زودی «عرفانت» معافی دیگری خواهد شد و رسالت پدر را ادامه خواهد اما امیدوارم همه کسانی که تو را تا آرامگاه ابدی مشایعت کردند فرزندانت را تنها نگذارند تا سایه بی‌پدری روح لطیف و زیبای آنها را آزار ندهد.

می‌خواهم به تو بگویم، حال که بعد از چندین سال کار طاقت‌فرسای خبرنگاری در آرامگاه ابدی آرام گرفتی آرام بخواب و نگران همسر و فرزندانت نباش چرا که مازندران مدیون خدمات شایسته توست.

حال که زندگیت خزان شد و به دیار حق شتافتی آرام باش که مسئولان مازندران خانواده‌ات را تنها نخواهند گذاشت و دینشان را نسبت به تو به درستی ادا خواهند کرد.

روحت شاد و یادت برای همیشه گرامی باد.

--------------------------

یادداشت: طاهره عبدی

--------------------------

انتهای پیام/86009/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول