اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار ایلام

جشن بزرگ گازرسانی به ملکشاهی برگزار می‌شود

جشن بزرگ گازرسانی به ملکشاهی با حضور محمود عباس‌زاده مشگینی استاندار ایلام در این شهرستان برگزار می‌شود.

جشن بزرگ گازرسانی به ملکشاهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شهرستان ملکشاهی یکی از مناطق در حال توسعه ایلام بوده که تاکنون از مزیت گاز طبیعی بهره‌مند نبوده است.

یکی از مطالبات به حق مردم این شهرستان اتصال ملکشاهی به شبکه سراسری گاز بوده که با تلاش مسئولان امر استان و شهرستان این مهم محقق شده است.

یکی از مطالبات و دغدغه‌های مسئولان پیشین و فعلی استان ایلام اجرا و اتمام گازرسانی به این منطقه بود که با تلاش مدیر ارشد شهرستان ملکشاهی و پیگیری‌های شرکت گاز و نظارت مستمر نماینده عالی دولت در استان ایلام در نهایت این پروژه بزرگ نیز به ثمر نشست.

حال قرار است به یمن هفته گرامی داشت دفاع مقدس این پروژه بزرگ گازرسانی در آیین با شکوهی و برپایی جشنی به مردمانی هدیه شود که نقش مهم و تاثیرگذاری در دوران دفاع مقدس در حفظ و حراست از کیان ایران اسلامی داشته‌اند.

جا دارد در این جا مدیران ارشد کشوری از مسئولان ارشد استانی و همچنین مدیران ارشد استانی از مدیران میانی استان ایلام برای تحقق این پروژه مهم هر کدام به سهم خود قدردانی کنند.

فرماندار شهرستان ملکشاهی با تائید این مطلب که جشن بزرگ گازرسانی به شهرستان ملکشاهی روز شنبه هفته آتی در این منطقه برپا می‌شود، گفت: از مسئولان استان ایلام از جمله نماینده عالی دولت در استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و همچنین نماینده ولی فقیه در استان ایلام برای شرکت در این آیین با شکوه دعوت شده است.

عبدالرضا حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: برای اجرای این پروژه گازرسانی در مجموع 410 میلیارد ریال از محل پالایشگاه گاز ایلام تا ملکشاهی هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین 3 هزار و 500 علمک گاز در مناطق شهری ارکواز، مهر و دلگشا نیز نصب شده و افزون بر این روستاهای میان‌تنگ، قلعه‌جوب و بولگ نیز از این مزیت بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: در مجموع برای اجرای این طرح گازرسانی 45 کیلومتر خط تغذیه و 65 کیلومتر خط اصلی نصب شده است.

حسن‌پور تصریح کرد: در زمان تصدی این شهرستان به مسئولان امر وعده دادم که در مرحله نخست سه انتخابات بزرگ ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا را به نحو احسنت عملیاتی می‌کنم.

فرماندار ملکشاهی گفت: در مرحله دوم چند طرح مهم و بزرگ که مطالبه به حق مردم و دغدغه اصلی مسئولان ارشد استان ایلام  است را محقق خواهم کرد.

وی ادامه داد: گازرسانی به این شهرستان، افتتاح مخزن 5 هزار متر مکعبی آب شرب و ده‌ها پروژه بزرگ و کوچک دیگر از جمله این مطالبات و دغدغه‌ها بود که با عنایت خداوند همه آنها محقق شده است.

انتهای پیام/2246/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول