اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنان شنیدنی نویسنده «پایی که جا ماند»

سید ناصر حسینی‌پور که کتاب خود «پایی که جا ماند» را به شکنجه گر خود در دوران اسارت تقدیم کرده است، پیرامون شهادت سخنان قابل تاملی را بیان کرد.

سخنان شنیدنی نویسنده «پایی که جا ماند»

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سید ناصر حسینی‌پور امروز در حاشیه بازدید از در نمایشگاه دفاع مقدس در این شهر با بیان اینکه شهدا منتظر مردن نماندند و مردان تاثیر بودند، اظهار داشت: شهدا دردهایی از جنس عشق داشتند و تا همیشه زنده و جاوید هستند.

وی با بیان اینکه شهدای عزیز نه خود فروشی کردند و نه گران فروشی، اضافه کرد: میزان شهدا درستی بود، نه درشتی بود.

نویسنده کتاب پایی که جا ماند، گفت: شهداد نه اهل کوتاهی بودند و نه اهل کوتاه آمدن در مقابل ظلم و متجاوز و امروز ایران اسلامی به واسطه فدارکاری‌ها و ایثار شهدا به این مرحله رسیده است.

حسینی در نمایشگاه دفاع مقدس قشم

نویسنده کتاب پایی که جا ماند ادامه داد: اگر آب نبود زمین چگونه بارور می‌شد، زمین تشنه را کدام آب وضو می‌ساخت، دانه چطور جوانه می‌زد و سر از خاک بر می‌داشت اصلا اگر باران نبود ما خاک نشینان تا ابد محکوم تیمم بودیم.

این آزاده جانباز ادامه داد: شهیدان باران رحمت حقند بر زمین اگر شهیدان نبودند واژه عشق ابتر می‌ماند، شهیدان رفتند تا ما ماندن را بیاموزیم.

وی اظهار داشت: شهیدان از حباب جسم گذشتند تا حباب غفلت روح ما را پاره کنند آنها روح خدا مداری و دین مداری و غیرت به جامعه تزریق کردند.

 

سید ناصر حسینی‌پور کتاب «پایی که جا ماند» را به ولید فرحان، شکنجه‌گری که از هیچ فرصتی برای آزار و اذیت او غافل نمی‌ماند تقدیم کرده. شکنجه‌گری که او را مجبور به دویدن بر روی یک پا می‌کند، او را مجبور به ساعت‌ها خیره شدن به آفتاب می‌کند و برای بیرون کشیدن اطلاعات از سید ناصر با کابل به جان او می‌افتد.

کتاب پایی که جا ماند در 768 صفحه و در سال 1390 منتشر شده است.

حسینی علاوه بر متن قابل تامل و گیرا، روزنوشت‌ها، تصاویر و اسنادی از روزهای اسارت خود را نیز در کتاب مذکور پیش روی خواننده گذاشته است.

انتهای پیام/88001/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول