اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر گرگان مطرح کرد

جاده ناهارخوران نیازمند مدیریت بحران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان بر ضرورت مدیریت بحران در جاده ناهارخوران تأکید کرد.

جاده ناهارخوران نیازمند مدیریت بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نبی هزارجریبی امشب در شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: با توجه به اینکه رودخانه‎های ناهارخوران لایروبی نشده است در آینده‎ای نزدیک شاهد سیلاب‎هایی خطرناک در این منطقه خواهیم بود.

وی در خصوص بارندگی‎های اخیر در گرگان تصریح کرد: وضعیت جاده در جنگل النگدره با وقوع بارندگی‎هایی، نامناسب شد و تعداد بسیاری از شهروندان به دلیل مسدود شدن جاده امکان تردد نداشتند اما با تلاش گسترده فضای سبز و خدمات شهری همچنین نیروهای شهرداری گرگان این وضعیت بلافاصله کنترل و مدیریت شد که جای تشکر دارد.

جلوگیری از ایجاد هرگونه خسارت ضامن برنامه‎ریزی صحیح است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به ساخت‎وسازهایی که در منطقه زیارت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: بافت خاک در منطقه زیارت حالت رانشی دارد و باران‎های سیل‎آسا که هرازگاهی در شهر گرگان شاهدیم باعث می‎شود که شاید روزی دیواره‎های زیارت بیدار شوند و با تلفات فجیع انسانی در این منطقه روبرو شویم.

هزارجریبی با تأکید بر اینکه باید جلوی خسارت‎ها با مدیریت صحیح و درایت مناسب گرفته شود، متذکر شد: جلوگیری از ایجاد هر گونه خسارت ضامن برنامه‎ریزی صحیح است که باید در این راستا اقدامات و برنامه‎های مناسبی اتخاذ شود.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس یادآور ایثارگری، فداکاری و رشادت‎های رزمندگانی است که برای عزت کشور جانانه جنگیدند و در این راه همه اعم از زن و مرد، پیر و جوان برای عزت و سربلندی نظام اسلامی پای کار آمدند که این ایام باید گرامی داشته شود.

کنترل سیلاب نیازمند ارائه طرح‎های تحقیقی و پژوهشی خاص است

رئیس کمیسیون توسعه و عمران و حمل‎و‎نقل شهری و معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر گرگان نیز با تأکید بر اینکه سیلاب در مرکز گلستان مشکلات زیادی به بار می‎آورد، گفت: باید در این زمینه طرح‎های تحقیقی و پژوهشی خاص در توسعه و عمران پیشنهاد شود و این مهم توسط شهرداری و شرکت‎های تحقیقاتی اجرایی شود.

مهران فدوی نسبت به بررسی پتانسیل خطر در شهر گرگان تأکید کرد و افزود: ارائه طرح‎های تحقیقاتی در این زمینه می‎تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع کند.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول