اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

حضور ورزشکاران زنجانی در مسابقات واترپلوی بزرگسالان آسیا

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزشکاران زنجانی در مسابقات آسیایی واترپلوی بزرگسالان کشور سنگاپور حضور دارند.

حضور ورزشکاران زنجانی در مسابقات واترپلوی بزرگسالان آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در مراسم استقبال از نائب قهرمان جوانان آسیا اظهار کرد: مسابقات جوانان قهرمانی آسیا همراه با مسابقات انتخابی جهانی در کشور سنگاپور برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به همزمانی برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات قهرمانی جهان همه قدرت‌های آسیا در این مسابقات حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزشکاران کشورمان سهمیه حضور در مسابقات جهانی را از آن خود کردند، افزود: این ورزشکاران سال آینده در مسابقات جهانی کشور ترکیه حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران کشورمان در مسابقات واترپلوی سنگاپور توانستند پس از سال‌ها تیم قدرتمند چین را شکست دهند، گفت: این پیروزی افتخار بزرگی برای کشورمان محسوب می‌شود.

رحمانی مهم‌ترین رقیبان کشورمان را تیم‌های چین و قزاقستان اعلام کرد و اظهار داشت: تیم ژاپن عنوان نخست مسابقات واترپلوی آسیایی را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه تیم واترپلوی کشورمان در این مسابقات نائب قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد، گفت: تیم چین و قزاقستان به ترتیب مقام سوم و چهارم را کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با بیان اینکه مسابقات بزرگسالان آسیا هم‌اکنون در کشور سنگاپور برگزار می‌شود، تصریح کرد: دیروز نهم مهر ماه تیم بزرگسالان کشورمان با نتیجه شش بر هشت تیم بزرگسالان چین را شکست داد.

وی با اشاره به اینکه دو نفر از ورزشکاران زنجانی در این مسابقات حضور دارند، افزود: در چند روز آینده مسئولان استانی استقبال خوبی از این ورزشکاران خواهند کرد.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول