اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال

900 طرح در کارگروه بخش کشاورزی نهبندان بررسی شد

فرماندار نهبندان گفت: از ابتدای تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی تاکنون حدود 900 طرح با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال بررسی شده است.

900 طرح در کارگروه بخش کشاورزی نهبندان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط‎عمومی فرمانداری نهبندان، محمدمهدی عظیمی در بیستمین و آخرین کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان نهبندان اظهار داشت: از ابتدای تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی تاکنون حدود 900 طرح در جلسات 20گانه کارگروه بررسی شده است.

وی ادامه داد: این تعداد طرح با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال تصویب شده است که 379 طرح با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان نهبندان در آخرین رتبه‌بندی صورت گرفته توسط کارگروه استانی که با در نظر گرفتن شاخصه‌هایی چون تعداد و مبالغ طرح‎های‌ مصوب و انعقاد قرارداد شده در بانک‌های عامل، تعداد و مبالغ طرح‌های به بهره‌برداری رسیده، اشتغال ایجاد شده و نظارت بر طرح‌های انجام شده در استان رتبه دوم را کسب کرده است.

عظیمی توسعه بخش کشاورزی، صنایع و معادن هر منطقه را سبب پیشرفت آن دانست و افزود: توسعه نیازمند تفکر و تدبیر است.

وی با اشاره به موقعیت و شرایط اقلیمی شهرستان نهبندان خواستار نگاه مدیریتی برای رسیدن به اهداف و توسعه منطقه شد.

فرماندار نهبندان منابع و توانمندی‎های موجود در شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پتانسیل‎های شهرستان نظیر معادن و تولیدات دامی و کشاورزی سبب سرعت در توسعه‌یافتگی شهرستان می‌شود.

عظیمی توسعه یافتگی هر منطقه را سدی در مقابل ناهنجاری‌های اجتماعی ذکر کرد.

وی خواستار شناسایی و احیاء چاه موتورهای غیر فعال و منفعل شهرستان شد و افزود: چنانچه چاه موتورها برای کشت سال‌جاری در راستای ایجاد اشتغال مؤثر و پایدار در شهرستان احیاء نشود پروانه چاه موتورها برای صاحبان آن‌ها تمدید نخواهد شد.

انتهای پیام/69008/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول