اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر تنگ‌ارم خبر داد

گازرسانی به تنگ‌ارم در آینده نزدیک

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تنگ‌ارم از گازرسانی به تنگ‌ارم در آینده نزدیک خبر داد.

گازرسانی به تنگ‌ارم در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد ارمی صبح امروز در نشست با مردم و مسئولان تنگ‌ارم اظهار داشت: تنگ‌ارم از مناطق مهم و تاثیرگذار در سطح استان و کشور است و به ویژه در حوزه کشاورزی جایگاه خاصی دارد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ارتقای سطح شهر و رضایتمندی مردم از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های مسئولان است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تنگ‌ارم خاطرنشان کرد: پیگیری برای رفع مشکلات مردم و مرتفع کردن معضلات و مشکلات موجود از اهداف اساسی شوراست و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی و استفاده از نظر و دیدگاه مردم به اهداف مورد نظر برسیم.

ارمی تصریح کرد: تنگ‌ارم از شهرهایی است که پتانسیل بسیار زیادی برای توسعه و پیشرفت دارد و امیدوار هستیم به گونه‌ای عمل کنیم که این شهر به جایگاه واقعی خود برسد.

وی یادآور شد: توسعه فضای سبز و ترمیم معابر و آسفالت خیابان‌ها از جمله مسایل مهمی است که موجبات زیباسازی شهر و بهبود منظر شهری می‌شود که باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی تنگ‌ارم گفت: در مدت کوتاهی که شورای جدید تشکیل شده شاهد جلسات خوب و ارزشمندی بوده‌ایم و تصمیمات خوبی نیز گرفته شده که امیدوار هستیم با تلاش شهرداری و شورا به نتایج دلخواه در عمران و آبادانی شهر برسیم.

ارمی ابراز داشت: پیگیری مشکلات آبخیز داری از جمله موارد مورد تاکید شوراست که دنبال خواهد شد.

وی از گاز رسانی به شهر تنگ‌ارم خبر داد و گفت: این مهم از خواسته‌های مردم است که با همکاری شرکت گاز استان در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

ارمی همچنین با اشاره به نیاز بخش و شهر تنگ‌ارم به دانشگاه افزود: باید برای رشد و پیشرفت جوانان نسبت به راه‌اندازی دانشگاه برای ادامه تحصیل جوانان اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2452/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول