اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش شهرستان نیر خبر داد

افزایش 10 درصدی ورزشکاران سازمان یافته در نیر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: تعداد ورزشکاران شهرستان نیر آن هم به شکل سازمان یافته نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

افزایش 10 درصدی ورزشکاران سازمان یافته در نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ناصر میر مرسلی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی هفته تربیت بدنی در نیر اظهار داشت: کمبود تجهیزات ورزشی و نبود مربیان متخصص و با تجربه در بسیاری از رشته‌ها از عمده مشکلات ورزش شهرستان نیر محسوب می‌شود که با برنامه‌ریزی مناسب این مشکلات را برطرف می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در صورت تخصیص اعتبارات لازم و حمایت مسئولان به ویژه صاحبان صنایع و بخش خصوصی ورزش این شهرستان می‌تواند به اهداف مطلوب خود دست یابد.

میر مرسلی خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف و اعزام مربیان به دوره‌های آموزشی از برنامه‌های اداره ورزش و جوانان نیر برای ارتقا دانش مربیان ورزشی این شهرستان می‌باشد.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر این شهرستان یک‌هزار و 125 ورزشکار سازمان یافته دارد که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است و البته تلاش می‌کنیم تا پایان سال با اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی این تعداد را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: توجه به استعدادهای ورزشی در رده‌های سنی پایه در همه رشته‌ها به عنوان یک ضرورت و در راستای تداوم قهرمانی‌ها و کسب موفقیت‌های ورزشی در اولویت برنامه‌های این اداره قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر یادآور شد: تقویت ورزش روستایی و توجه به ورزش مناطق و بخش‌های کم برخوردار از برنامه‌های اصلی اداره ورزش و جوانان در شهرستان محسوب می‌شود.

میر مرسلی گفت: با توجه به استعدادهای موجود در روستاهای نیر و نیز وجود سالن‌ها، زمین‌های ورزشی روستایی و همچنین سرانه ورزشی این شهرستان، توجه به ورزشکاران روستایی در شهرستان نیر می‌تواند ورزش قهرمانی و همگانی را تقویت کند.

وی افزود: خوشبختانه ورزشکاران روستایی و مسئولان دیگر دستگاه‌های مرتبط در این زمینه با اداره ورزش و جوانان همکاری نزدیک و تعامل سازنده دارند.

انتهای پیام/62003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول