اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

حضور 6 دقیقه‌ای پلیس مازندران در تصادفات

فرمانده انتظامی مازندران از حضور شش دقیقه‌ای پلیس مازندران در صحنه تصادفات خبر داد.

حضور 6 دقیقه‌ای پلیس مازندران در تصادفات

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، مسعود جعفری‌نسب صبح امروز در همایش تجلیل از خادمان امداد و نجات جاده‌ای مازندران، گفت: هر امکاناتی که در اختیار پلیس قرار دارد متعلق به همه مردم و برای آسایش و رفاه مردم به کار گرفته می‌شود.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه باید بین همه دستگاه‌های اجرایی تعامل وجود داشته باشد، افزود: اگر در زمینه کشف مواد مخدر در بین تمام دستگاه‌های اجرایی تعامل وجود نداشته باشد، کشور دچار مشکلات فرهنگی می‌‌شود.

جعفری‌نسب به برنامه‌ریزی و برگزاری جلسات بین قاچاقچیان مواد مخدر در مازندران اشاره کرد و گفت: مقابله و ریشه‌کن کردن قاچاقچیان و مافیای مواد مخدر در استان نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و به ویژه مردم است.

وی به کشته شدن 27 هزار نفر در جاده‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: در سال‌جاری تلفات جاده‌ای کشور به 10 هزار نفر کاهش یافت.

فرمانده انتظامی مازندران از حضور 6 دقیقه‌ای پلیس بر سر صحنه تصادف خبر داد و اظهار داشت: پلیس در حال تلاش برای کاهش زمان حضور پلیس بر سر صحنه تصادف است.

جعفری‌نسب بر به‌ روز بودن دستگاه‌های امنیتی و سلامتی کشور تاکید کرد و گفت: پلیس آماده همکاری با تمام دستگاه‌های اجرایی کشور برای کاهش تلفات جاده‌ای است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از آرزوهای مردم ایران اسلامی تحقق یافتن برنامه‌های سند چشم‌انداز 1404 است، گفت: کشور ما در سال 1404 باید یکی از کشورهای قدرتمند در همه زمینه‌ها باشد.

انتهای پیام/86003/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول