اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر مازندران خبر داد

افزایش امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران به 2 هزار نفر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از افزایش امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران از 630 امدادگر به 2 هزار و 30 امدادگر در سطح استان خبر داد.

افزایش امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران به 2 هزار نفر

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، مهدی ولی‌پور پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از خادمان امداد و نجات جاده‌ای مازندران در سالن هلال احمر ساری با اشاره به اینکه بحث امنیت و آسایش جامعه را مدیون شهدای انقلاب اسلامی هستیم، اظهار داشت: نیروی انتظامی در برقراری نظم و آرامش جامعه از ارزش بالایی برخوردار است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: کاهش حوادث جاده‌ای و وظایفی که مربوط به هلال احمر و فرماندهی انتظامی استان می‌شود با تعامل این دو سازمان در‌ حال اجرا است.

ولی‌پور خاطرنشان کرد: با همکاری تمام دستگاه‌ها امنیت و آرامش را در جامعه باید ارتقا داد.

وی به راه‌اندازی کار گروه امداد و نجات جاده‌ای در نقاط کوهستانی استان در سال 80 اشاره کرد و گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران از 630 امدادگر به 2 هزار و 30 امدادگر در سطح استان افزایش یافت که این تعداد امدادگر در حال خدمت‌رسانی به مردم استان و مسافران هستند.

ولی‌پور با اشاره به اینکه مازندران از گردشگران بسیار زیادی در طول سال برخوردار است، بیان داشت: باید در سال جاری تجهیزات و امکانات این سازمان برای رفاه حال مسافران افزایش پیدا کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امداد‌رسانی امدادگران این سازمان به 2 هزار نفر خبر داد و گفت: مازندران بیشترین امدادرسانی به مسافران را در سطح کشور به خود اختصاص داد.

ولی‌پور با اشاره به حضور گردشگران در سواحل دریای خزر استان مازندران، گفت: 971 عملیات امداد ساحلی در سواحل دریای خزر صورت گرفت.

انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول