اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه نخست سال جاری اتفاق افتاد

اعزام 32 تیم عملیاتی هلال احمر برای پوشش 35 حادثه در تکاب

فرماندار تکاب از اعزام 32 تیم عملیاتی هلال احمر تکاب، برای پوشش امدادی 35 مورد حادثه اتفاق افتاده در مناطق مختلف این شهرستان، در طول شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

اعزام 32 تیم عملیاتی هلال احمر برای پوشش 35 حادثه در تکاب

محمدعلی داعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه هلال احمر تکاب، اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر تکاب با پوشش امدادی به موقع خود در سال جاری توانسته نسبت به امدادرسانی به موقع خود به حادثه‌دیدگان اقدامات لازم را انجام دهد.

وی از پوشش امدادی 35 مورد حادثه و سانحه در شش ماه نخست سال جاری توسط نیروهای امدادی هلال احمر تکاب خبر داد و افزود: در این میان آتش‌سوزی بیش‌ترین سهم حوادث اتفاق افتاده در این شهرستان را به خود اختصاص داد به طوری که منجر به امدادرسانی 16 مورد آتش‌سوزی در این شهرستان شد.

داعی با توجه به برآورد خسارت مالی شدید وارد شده به منازل مسکونی دچار حریق، از مساعدت 93 میلیون و 110 هزار ریالی به حادثه‌دیدگان سوانح آتش‌سوزی اشاره شده در طول نیمه نخست سال جاری خبر داد.

وی با توجه به نصب علائم هشدار دهنده در محورهای مواصلاتی این شهرستان و رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان این شهرستان، گفت: نیروهای هلال احمر تکاب در نیمه نخست سال جاری به دو مورد حادثه جاده‌ای امدادرسانی کرده و حادثه‌دیدگان سوانح جاده‌ای را پوشش امدادی داده‌اند.

فرماندار تکاب همچنین در این مدت به پوشش امدادی دو مورد حادثه شهری در تکاب اشاره کرد و افزود: به یک مورد حادثه اتفاق افتاده در مناطق کوهستانی شهرستان و یک مورد حادثه دریایی ساحلی نیز در طول این مدت توسط اکیپ‌های هلال احمر تکاب رسیدگی شده است.

داعی ضمن تأکید بر ضرورت آماده‌باش همیشگی نیروهای امدادی هلال احمر، به ویژه در منطقه‌ای با موقعیت جغرافیایی نظیر شهرستان تکاب، افزود: ارائه خدمات حضوری، امدادرسانی به یک مورد سانحه رعد و برق و ریزش آوار نیز از دیگر خدمات امدادرسانی نیروهای هلال احمر این شهرستان در نیمه نخست سال جاری بوده است.

وی در این میان از امدادرسانی به 31 خانوار، مشتمل بر 141 نفر حادثه دیده خبر داد و اظهار کرد: از این میان تعداد مصدومین حوادث مختلف جمعاً 56 نفر گزارش شده است که 74 نفر نجات یافته، تعداد 20 نفر با درمان سرپائی مداوا و 17 نفر مصدوم نیز به مراکز درمانی مربوطه انتقال داده شده‌اند.

داعی از اعزام 32 تیم عملیاتی برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در طول این مدت خبر داد و افزود: تیم‌‌های عملیاتی اعزام شده مشتمل بر دو نفر پرستار، 59 نفر پرسنل نجاتگر و 82 نفر امدادگر داوطلب بوده‌اند.

انتهای پیام/61006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول