اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان زیباسازی کرج خبر داد:

آغاز اجرای طرح زیباسازی پارک‌ها و بوستان‌های کرج

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از آغاز طرحی با هدف زیباسازی فضای پارک‌ها و بوستان‌های این شهرستان خبر داد.

آغاز اجرای طرح زیباسازی پارک‌ها و بوستان‌های کرج

حسین صدرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در دنیای کنونی که مردم فرصت کمتری برای حضور در پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهری دارند، باید شرایطی فراهم کنیم که حضور خانواده‌ها در این محیط‌ها منجر به آرامش‌خاطر و رضایت‌مندی بیشتر آنها شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا، مدیریت سازمان زیباسازی شهرداری کرج با همکاری مدیریت فضای سبز این شهرستان طرحی را با هدف زیباسازی پارک‌ها و بوستان‌های مرکز استان البرز تدوین کرده‌اند که اجرای آن آغاز شده است. 

* نصب تندیس‌های فاخر در پارک‌های کرج

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه فضاهای سبز از جمله پارک‌ها و بوستان‌ها به طور ذاتی دارای جاذبه‌ها و زیبایی‌های محیطی هستند، لذا اجرای طرح زیباسازی پارک‌های کرج چه اهدافی را دنبال می‌کند؟ گفت: یکی از اهداف ما نصب تندیس‌های فاخر در محیط پارک‌ها است که در قالب این طرح اجرا خواهد شد.

صدرایی ادامه داد: در فاز نخست، طرح نصب مجسمه فاخر باغبان را در پارک ایرانی کرج در دستور کار داریم و نصب این تندیس‌ها در قالب طرح فوق تداوم پیدا می‌کنند.

وی تاکید کرد: همچنین ساماندهی محیط پارک‌ها و بوستان‌ها از جمله اهداف دیگر این طرح است و امیدواریم با اجرای کامل آن، فضای بهتری برای آرامش مردم شهرستان کرج به ویژه خانواده‌هایی که از اینگونه محیط‌ها استفاده می‌کنند، فراهم گردد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی کرج در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه تندیس‌هایی که برای نصب در پارک‌ها در نظر گرفته می‌شود، دارای چه مشخصاتی هستند، گفت: برای ساخت این تندیس‌ها از کارشناسان و افراد خبره و دارای تجربه استفاده کرده و به زودی مشخصات آنها نیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ت20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول