اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شواری اسلامی شهر آبپخش:

زیباسازی فضای شهر اولویت شهرداری باشد/احشام ولگرد جمع‌آوری می‌شوند

نایب رئیس شواری اسلامی شهر آبپخش با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید با شهرداری‌ها همکاری کنند،‌ گفت: زیباسازی فضای شهر باید اولویت شهرداری باشد.

زیباسازی فضای شهر اولویت شهرداری باشد/احشام ولگرد جمع‌آوری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین عباسی شامگاه دوشنبه در نشست شورای بهداشتی آبپخش اظهار داشت:  شناخت نیازهای مردم و تلاش برای برطرف کردن این نیازها مساله مهمی است که همه مسئولان باید به آن توجه داشته باشند و در این زمینه تلاش کنند.

وی افزود: در حوزه شهری بیشترین توقع مردم از شهرداری است و در قبال مسائل مختلف شاهد مراجعات مکرر مردم به شورای شهر و شهرداری هستیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که شهرداری‌ها صرفا نهاد عمرانی و خدماتی نیستند و وظایف متعددی در حوزه عمران شهری، مباحث فرهنگی، ورزشی و ... نیز دارند.

عباسی بیان داشت: زیباسازی فضای شهری مساله مهمی است که در سال‌های گذشته اقدامات گسترده‌ای در این خصوص صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: حفاظت از زیرساخت‌ها و امکانات شهری موضوع مهمی است که به موازات اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری باید مورد توجه قرار گیرد و مدیریت شهری باید برنامه‌ریزی لازم را در ارتباط با این مساله مهم داشته باشد.

این مسئول اذعان داشت: توسعه فضای سبز شهرداری آبپخش موضوع مهمی است که در سال‌های اخیر شاهد صرف هزینه‌های وسیع در این زمینه بوده‌ایم، ولی هم‌اکنون شاهد آن هستیم که وجود احشام ولگرد در حوزه شهری صدماتی به زیرساخت‌های فضای سبز آبپخش وارد کرده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: اجرای طرح جمع‌آوری احشام ولگرد از برنامه‌های مهمی است که شهرداری آبپخش به‌منظور حراست از فضای سبز و زیرساخت‌های شهری در دستور کار خود قرار داده است.

عباسی بیان داشت: حضور احشام ولگرد در مناطق شهری آبپخش چهره شهری را مخدوش کرده و آسیب‌های جدی به چهره شهر آبپخش وارد کرده است.

وی افزود: اجرای طرح مذکور نیازمند دستور مقام قضایی است که در این ارتباط مکاتبات لازم با دادگاه عمومی آبپخش صورت گرفته و در روزهای آینده با کسب مجوزهای لازم اجرای این طرح وارد مرحله عملیاتی می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اطلاع‌رسانی را گام اساسی اجرای طرح جمع‌آوری احشام ولگرد در آبپخش دانست و یادآور شد: اطلاع‌رسانی گسترده در ارتباط با اجرای طرح مذکور مساله مهمی است که شهرداری باید به آن توجه داشته باشد.

عباسی تاکید کرد: اطلاع‌‎رسانی محیطی و اطلاع‌رسانی در فضای رسانه‌‌ای و جوامع مجازی، ارسال پیامک انبوه در ارتباط با اجرای این طرح و اطلاع رسانی چهره به چهره در ارتباط با اجرای طرح مذکور توسط پاکبانان شهرداری موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/2452/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول