اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول زیباسازی شهرداری قرچک:

زیباسازی شهرداری قرچک در حال انجام وظایف سازمانی است

مسئول زیباسازی شهرداری قرچک با اشاره به وظایف این مجموعه گفت: زیباسازی شهرداری قرچک با تمام توان در حال انجام وظایف سازمانی خود است.

زیباسازی شهرداری قرچک در حال انجام وظایف سازمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، داود دوستی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تاکیدات سرپرست شهرداری قرچک در ارتباط با تنظیف و بهسازی معابر شهری و بوستان‌های محله‌ای، از شروع فعالیت ایشان پرسنل واحد زیباسازی با تمام توان به‌صورت شبانه‌روزی نسبت به محقق کردن دستورات ایشان اقدام کرده‌اند.

مسئول زیباسازی شهرداری قرچک گفت: در همین راستا جداول بلوار اصلی حد فاصل میدان شهید ستاری تا میدان شهدای 15 خرداد به متراژ 14 هزار و 500 متر طی سه روز رنگ‌آمیزی شد.

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های این واحد می‌توان به رنگ‌آمیزی دیوار مدارس، رنگ‌آمیزی جداول و بوستان‌های محله‌ای، نقاشی و طراحی دیوارهای پارک بانوان در بلوار شهید ابوذر نژاد، رنگ‌آمیزی دیوار پارک شهدای گمنام، تنظیف و رنگ‌آمیزی آب‌نماهای سطح شهر، بهسازی سیستم روشنایی بوستان‌های محلی و رنگ‌آمیزی قاب عکس شهدای شهر قرچک اشاره کرد.

دوستی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های پیش روی این واحد مرمت و بازسازی وسایل بازی پارک‌های محله‌ای است و در برخی از نقاط که شهروندان اعلام نیاز به نصب ست‌های ورزشی داشته باشند این امر محقق می‌شود.

مسئول زیباسازی شهرداری قرچک در پایان تصریح کرد: طی مصوبه کمیته حمل و نقل  شهرداری جهت تامین امنیت جانی و تسهیل در عبور و مرور دانش‌آموزان خط‌کشی بلوک‌های عابر پیاده برای تمام مدارسی که در معابر اصلی و فرعی است توسط پرسنل این واحد انجام گرفته است.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول